• Bride2B..

Young bride seeks... ;) (5)

Tjena, då var det dags att starta en ny tråd eftersom den första, andra, tredje och fjärde stängdes *suck*

Hoppas massa kommer skriva, i 1:an skrev vi 1063 inlägg, på 2:an 1017 inlägg, på 3:an 811 inlägg och på 4:an kom vi upp till 581 inlägg.. Fortsätt skriva :D

KramKalas, Julie

• Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)
  • Johanna85

Bride2b

Det tycker jag också *ler* Visst var det jobbigt ibland, både känslomässigt och ekonomiskt och det är ju inget jag (vi) längtar tillbaka till. Men det fungerade förvånandsvärt bra faktiskt! Vi båda var väl ganska skeptiska till om det skulle fungera med tanke på de 2o milen och de 9 åren som skiljde oss åt. Men vi kom ändå överrens om att vi skulle försöka ett tag, sen helt plötsligt hade det gått ett år och vi var förlovade utan att det hade varit alltför jobbigt. Kärleken är fantastisk ibland!

• Sanasol

:D Vad härligt att höra Johanna! Kärleken övervinner allt ifall den är på riktigt ;)

• Billa

Johanna85, Långdistansförhållanden är svåra...jag å min sambo testade på det under ett år. Han bodde i Arboga, typ 4 mil från Örebro. Å jag pluggade i Kristianstad, ca 50 mil ifrån! Men vi hade fördelen av att ha varit tillsammans i 1,5 år innan! Men man såg ju hur det gick för klasskompisarna! ca 50 % av förhållandena i klassen tog slut!

• Bride2B..

Johanna85, underbart verkligen :D

• Nikkis

Billa, är din sambo från Boga? Får man vara så nyfiken så man frågar vad han heter? O hur gammal han är? Tänkte om det är nån jag känner!

• Johanna85

Någon som har gjort något kul i helgen? Några "nya" bröllopsplaner som det har funderats kring eller så?

• Snärtan

Jag har varit på bröllop nu i helgen.
    Min kusin gifte sig. Var jättemysigt och härligt! Längtar sååå till mitt eget...

• Johanna85

Vad roligt! När är det din tur? Måste du vänta länge?

• Billa

Nikkis, han är ursprunglig v-åsare! Så det är nog ingen du känner!

• Nikkis

Billa; Nej, det är det ju inte då

• Snärtan

Jag gifter mig 29 juli...

• Bride2B..

vad tyst det har varit i vår tråd på sistone :(

• Snärtan

Men då kan jag komma med lite saker...
    De är inte så roliga precis, men jag mailade och hörde lite med stället där vi ska ha festen och då hålls inte middagen och dansen i samma lokal.
    Nänä... men det är okej!
    Nu är det bara det att vid middagen ryms 100 personer men i danslokalen bara 80!!!
    Vi hade tänkt bjuda 90 personer så man då gå och hoppas att inte alla kan komma?

• Billa

Oj! Ska ni leta efter ny lokal då? Lr hoppas på att 10 st inte kan dansa?! :D

• Bride2B..

oj snärtan, hoppas det ordnar sig för er *kramar om*

• Billa

Oj va vackra ni va!!
    Vilken grym tårta! Vad var det för någon?!

Läste din pres. å såg att vi tänker lite lika! Hehehe! Jag har oxå setat å fyllt i uppgifter för att bli medlem på FL, men sen ångrat mig eftersom då blir jag alldeles för sugen!

• Bride2B..

Billa, Tack.. och vad kul att det finns fler som tänker som jag ;) Tårtan som vi köpte var en specialbeställd... Den var gjord av vit marsipan, maraianne kulor, hallon och choklad mousse och sockerkaksbotten.. den var oerhört gfod och vi fick väldigt mkt beröm för den :D

Svar på tråden Young bride seeks... ;) (5)