• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • yrvädret

Vi har bokat Hanhalsgården nedanför Kungsbacka. Mycket fin och rymlig bygdegård. De har en så vacker och laxrosa hall...

• Princessdiamond

här :)

Lindha, vill du med på fika nästa vecka?

• discodivan

ska o kolla på lokal på söndag, beställt alla attiraljer från ebay, rosenblad, gåvor, utsmyckning. kvar är dukar, servetter, sprit mat o karlarnas klädsel o skor till allihop. sen sånt som inte kan göras nu typ bukett hår etc

• Soon

det var bra jobbat! VIlket datum gifter du dig?

• Lindha

Princessdiamond: det lutar nog åt att vi ska ha en liten bröllopsfika nästa vecka, men vet inte var när och hur ännu. Hör av mig när jag vet mer!

• Princessdiamond

Lindha

vilka?
    jag menade iaf "fler mammalediga eller halvtidsjobbare"

• Nixie

Yrvädret: Fick du godkänt på geografitentan, eller ska du tenta 27:e du också?

• yrvädret

Nixie

Nej, nej - den klarade jag inte på långa vägar... Ska sätta igång nu att plugga istället. Eh, ja just det, det är därför jag sitter och skriver i trådar på BT

Vi ses väl nästa fredag då! Lycka till med pluggandet! Måste gå igenom Hagget nu (bläää) och vara lite seriös...

• Jenny_85

Hej!

Jag och min sambo ska gifta oss den 13 maj 2006...och jag känner precis som du!
    Vi har bokat lokal, kyrka och bestämt nästan allt!
    Vi lääängtar så mycket! Men charmen är väl
    att man ska vänta och längta.
    Det är ju bra att ha ett år att planera iaf.

kram

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?