• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Princessdiamond

iiiii

vad gulligt!!!
    grattis :)

• Princessdiamond

348 dagar kvar nu då...

• yrvädret

Vi kommer gifta oss exakt 3 månader efter er, den 22:a juli... hur många dagar blir det, få se... 431 dagar, eller något sådant...

Längtar efter att få berätta att vi ska gifta oss för mamma och syrran - det är verkligen jättesvårt att knipa igen. Jag höll på att försäga mig för min bror, vi började prata om några kompisars bröllop som kommer vara i sommar, och då sa jag något om antalet gäster kommer bli stort för oss. Min käre bror högg på betet direkt och frågade: Vaddå, har ni bestämt att ni ska gifta er snart?? Jag räddade situationen med att säga att jag räknat efter för att veta hur många vi kommer bli på vår examensfest Men det var nära...

Förresten, ska vi träffas någon gång i juli? Vi har flyttat ner då, så jag borde kunna avsätta någon dag för en BT-träff. Eller vad säger ni?

• Princessdiamond

det tycker jag absolut att vi skall göra!
    nu vill jag träffa er! :)

• Nixie

Det tror jag nog. Det blir nog fint! :)

• yrvädret

Princessdiamond
    Tror att det skulle bli jättefint!
    Längtar verkligen till att få sätta igång och planera på allvar!

Förresten - någon här som har en nysning om kattungar som kan flytta lagom till juli? Är på jakt efter kattkompis till Tuva - gärna en liten gråtigre. Har svarat på två annonser, men vill gärna ha fler alternativ.

• Lindha

Kan kolla om dom som vi köpte våran pisse av. Dom har världens goaste keligaste katter.

• Lindha

Princess diamond är det du och din m2b på bilden?

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?