yrvädret
okej, nu ska du få se på hjärtattack ;):D
vi har redan (för länge sen) bestämt vilket inbjudningskort vi skall ha
vi har preliminärbokat kyrkan och ska väldigt snart ringa och boka fast det datummet
vi har bestämt oss för lokal flera gånger, på olika ställen då så klart ;)
Har preliminärbokat en restaurang, men kommer nog säga att vi inte har råd, och ist byta. jobbar på det just nu
har bestämt att jag ska göra sminkning på makeup-store
funderar på att permanenta håret och fixa frisyren själv..
försöker bestämma mig för vilken klänning jag vill ha
vi vet att vi ska köpa hans kostym på dressman, antagligen till mellandagsrean :)
min ring är redan köpt, men nu tvekar jag.. även om jag tycker väldigt mkt o den... stör mig på glipar som blir mellan den och förlovningsringen.. försöker luska ut något sätt att lösa det på, annars får vi tyvärr antagligen köpa en ny.. tur att jag inte kräver något dyrt ;)
vi försöker komma på vad för mat vi vill ha.. eller snarare så att JAG försöker bestämma mig.. killar är ju inte lika veliga ;)
bordsplaceringen har jag gjort, och ändrat på flera gånger, senast här om dagen ;)
jaa.. vad kan det vara mer..
försöker bestämma mig för hur jag vill ha min bukett ;)
har troligtvis fixat med bil från kyrkan (hans pappa jobbar på volvo och kan nog låna ngt lyxigt.. förhoppningsvis ngt som liknar en limo ;))
har troligtvis bestämt att jag skall byta om hemma hos hans mamma (pratade vi om förra helgen när vi va där på middag)
pappa har sagt ja till att föra mig till altaret *lycklig* :D
tärna är fixad, och eg bestman också.. men det kanske blir tvunget att byta då han är väldigt frånvarande just nu.. vi får se..
ojoj, detta blev långt :D
har säkert missat massor också :D:D