• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • yrvädret

Oj - vad roligt!! Vart gjorde ni det?

gulp, vi har varit förlovade i 1,5 år redan...

• Nixie

Vi förlovade oss i Stockholm. Min sambo friade 03,29! :)

• Princessdiamond

Jag friade igår ;)
    inget specielt så.. blev väldigt improvicerat..

köpte en bukett röda rosor som jag gav honom och frågade om han ville gifta sig med mig :)
    med tanke på att kyrkan å allt e bokat så va det ju ingen större chock att det blev ett JA :)

jaja, vi hade mysigt med lite olyxig mat och levande ljus under kvällen.. :)

• yrvädret

Ha, ha, vad härligt!! Tycker det är såå underbart med förlovningar och frierier. Jag friade kl 00.10 den 8:e maj - fast min pojke tyckte att det gick så snabbt, så jag fick göra om det igen när vi kom hem vid 03.20. (Han fick inte nog den söte lille gubben...)

• Nixie

Idag har jag bokat tid för uppsättning och sminkning hos frisören. Det gäller att vara ute i god tid!
    Bokade till och med till min tärna, och hon vet inte ens om att hon ska vara det ännu! :)

• yrvädret

Vart ska du göra uppsättningen?

• Nixie

jag ska göra uppsättningen på Hairstyle

• Lindha

Men OJ! kom precis på att både sambon och jag missat vår 3-års dag, var den 22:e. Snopet! Men 2-årig förlovningsdag är det snart iaf. :)

• Soon

*ler*, ja det är många dagar man skall komma ihåg. Snart har man bröllopsdagar också...

• Maya K

tittar in här igen.. :)
    Går det bra med era planera brudar?? Jag har legat lågt nu då jag haft lite i skolan men nu har jag redovisat mitt x-jobb och allting gick bra...

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?