• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Princessdiamond

kan säga att vad man hör på den tråden från och till gör att man tvekar..
    det har tydligen varit lite krångel på senaste, men folk som fått hem sina klänningar verkar nästan alltid vara jättenöjda..
    finns naturligtvis en och annan som inte blir helt nöjd, men det får man väl räkna med..
    jag kommer nog beställa därifrån iaf :)
    tyvärr funkar inte hennes hemsida just nu, annars hade jag gett dig adressen dit också..

• Soon

Åh tack för tipset! Ska kolla in det! Lägg gärna ut hemsideadressen när du får möjlighet.

• Soon

Verkar ju lite osäkert...läskigt för mig när jag har det kontrollbehovet jag har...

Får nog gå runt i affärerna först och se vad jag hittar, sen kan jag ta ställning till detta.

Vad ska du ha för en klänning då?

• Princessdiamond

jag e också kontrollfreak, men beställer man bara i god tid så borde det inte va ngt problem..

vet inte vad ja ska ha för klänningn än..
    men det e ju "fördelen" med lavendar... man kan välja vad sjutton som helst och ändå få det billigt...
    det gör ju iofs också att man blir ännu mer osäker när man har så svårt att bestämma sig som jag..

• Soon

Hm... räcker det att skicka mått och bild på den klänningen man vill ha, eller måsta man skaffa mönster?

Det kommer säkert att gå jättebra för dig med klänningen! Det svåra är verkligen att bestämma sig. Men jag tittar nog runt först som sagt...

• Lindha

Jag har bokat kyrka och lokal. Fick menyerna från en cateringfirma idag. Har bestämt hotell för bröllopsnatten och ev natten innan, men inte bokat än. Har bokat häst och vagn. Jag ska kolla på klänning imorgon Ska bli såå spännande! :)
    Jag är oxå värsta kontrollfreaket, vågar inte beställa från Lavendar. Är kanske löjlig men tycker det känns osäkert.

• Princessdiamond

man skickar mått och bild..

hon har jättebra bilder på hur man ska mäta på sin sida, men som sagt.. den ligger ju nere för tillfället..

• Soon

Tack för tipsen princessdiamond!

Lindha:
    Du ligger ungefär lika långt fram som jag då? Förutom att jag skall vänta lite med att ge mig ut och leta klänningar. Det är så mycket annat nu... Men åhh, så skoj det ska bli när det väl är dax. Då kanske det känns mer verkligt? Jag har nog fortfarande inte fattat att jag "snart" skall bli Fru.

• Princessdiamond

yrvädret:

när flyttar ni hit ner??

• Lindha

Så där, då var hotellet bokat oxå :)
    Provade klänningar igår. :) Så roligt! Fastnade för en, men rädd att jag kommer tycka att den är för "enkel". Så jag ska runt och kolla lite mer innan jag bestämmer mig.

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?