• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Princessdiamond

Jenny_85

welcome to our group :)

• Nixie

Yrvädret:
    Jag har verkligen jättesvårt att läsa in allt. Tycker det känns så omotiverande att plugga...

• Lindha

Oj vad gammal jag börjar känna mig. :) När jag va 20 hade jag inte en tanke på att gifta mig... men ja alla är vi ju olika...

• yrvädret

Nixie

Jag vet... jag har varit duktig idag, har läst hela 5 sidor(!) i Hagget

Lindha

När jag var 20 så hade jag bestämt mig för att ALDRIG!! gifta mig. Nåja, tydligen ska man aldrig säga aldrig... Fast jag hävdar bestämt att min personlighetsförändring inte beror på mig - allt är min fästmans fel!!

• Nixie

Yrvädret:
    Läser du nått från Victorias handout:s från föreläsningarna? Läser man dem borde man ju få en bra överblick?

• yrvädret

Nixie
    Det är dem jag utgår ifrån, och kompletterar sedan med Hagget. Men det är seeeegt.... är trött på att plugga nu, vill flytta, börja jobba och börja planera bröllopet på riktigt. (Gå och prova brudklänning!!!)

Förresten, vi har börjat berätta lite om brölloptankarna nu. Igår avslöjade vi att vi tänkte gifta oss för fästmannens bästa kompis som var här på blixtvisit med sin tjej. Trodde aldrig att det skulle kännas så pirrigt som det gjorde när vi berättade.
    Men nu är iallafall bestmannen fixad - pust!

• Nixie

Vad spännande!
    Vi har berättat för min sambos bästa kompis och även sagt att han ska bli bestman... :)

Men så fort vi förlovat oss vet ju alla att vi kommer gifta oss inom ett år....

• Princessdiamond

igår va det 333 dagar kvar ;)

• yrvädret

Du är duktig du, princessan, som vet exakt hur många dagar det är kvar

(för oss är det 423 dagar kvar!!)

Förresten jag måste fråga alla er som kommer gifta er mellan jan-maj nästa år - hur känns det att ha mindre än ett års planering kvar??

• Princessdiamond

jag har gjort en bröllopskalender ;)
    drar en lapp varje dag *s*
    så idag e det 332 dagar kvar...

det känns både långt och jobbigt, men ändå lite skönt att ha tid med saker som krånglar..

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?