• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Soon

Hej! Här hoppar en sjukling in som legat hemma i 2 dagar...trist. Plus att vi tänkt så mycket på husköp den senaste veckan att jag knappt alls tänkt på bröllopet. Bra ibland att ha andra saker som ockuperar ens tankar så att man inte bara tänker på det som ska hända om 332 dagar. Eller hur?

• Soon

Är det ingen här idag heller? Nu när jag äntligen är frisk?

• Princessdiamond

det e ganska dött här på dagarna..

• Lindha

Ska ni köpa hus Soon? Kul! Vart då?

• Soon

Jo, vi ska FÖRHOPPNINGSVIS köpa hus! Vi tittar runt i västra Göteborg. Priserna är ju skyhöga men ibland har man tur och hittar lite mindre hus för mindre pengar. Spännande är det i alla fall. Men det är mycket nu, bröllop, hus och snart utan jobb...bra tajming va´?

• Princessdiamond

Lindha

skulle du med å fika på onsdag?

• Nixie

Yrvädret: Laddad för tenta i morgon? Hoppas det går bra. Lycka till!!

• yrvädret

Nixie

Hur gick tentan?? För mig kan det gå vilket som, antingen bra eller käpprätt åt helv-te... jag hoppas att jag klarat mig, för jag ser inte fram emot en omtenta i augusti.

Förresten, i vilken sal satt du? Jag såg att det var två salar, både i R44 och R34 (eller var det R36??). Jag satt i R44 iallafall...

• Lindha

Soon; ja husköp är riktigt spännande! Ett tips är att titta lite norr om Gbg oxå, om ni kan tänka er det, här är inte priserna lika höga än. Och det är faktiskt riktigt mysigt här! ;)

Nej tyvärr Princess så kan jag inte på onsdag. Vi har nämligen bokat tid för att titta på kläder till bröllopet. Och onsdag em va enda dagen Johan kunde. Så tyvärr får jag hoppa över fikan. Men det kommer ju förhoppningsvis fler. Om inte annat så när Yrvädret flyttar ner. :)

• yrvädret

Och yrvädret läääängtar så otroligt mycket till att flytta ner så att vi kan gå och fika!!

Imorgon kommer hela min släkt hit - examensfika! Vi har en sådan där högtidlig examensceremoni imorgon, lite fest liksom.
    Så om ni märker att jag inte dyker upp här imorgon så beror det på att jag under hela förmiddagen kommer stå och dekorera smörgåstårtor och prinsesstårtor, under eftermiddagen vara på ceremonin och på kvällen umgås med mina släktingar...
    Ni får klara er utan mig sålänge

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?