• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Nixie

Vad har du skrivit för x-jobb då Maya K?

• Maya K

Nixie:
    Om ledarskap inom H&M.

• Princessdiamond

så, hur går det för alla med planerna då??
    jag hoppar från klänning till klänning hela tiden :)
    jag kan bara inte förstå hur jag någonsin skall kunna bestämma mig!

• Soon

Jag har en bild i huvudet av hur jag vill att min klänning skall se ut, men det är ingen "klassisk" variant, så det kanske blir svårt att hitta... jag vet inte. Har inte vågat ge mig ut och titta än... men snart! Hur går det själv då? Med allt annat?

• Princessdiamond

jodå, det går väl..
    kyrkan e ju som sagt bokad..
    väntar just nu på en offert från en ny restaurang/festlokal då den vi bestämt oss för inte sköter sin uppgift som de skall.. *sur*

vad gäller kläder och blommor står jag som sagt och stampar..

hur der klänningen ut som du vill ha då??
    jag kanske känner till ngn bra sida? med tanke på hur mkt jag kollar runt hela tiden så e det inte omöjligt...

• Soon

Dumma restaurang som inte sköter sig! Hoppas att det går bättre med den andra!

Jag tänker mig en ganska enkel klänning, i empirisk skärning, romantisk och älvlik. I tunt och lätt tyg. Det finns en som jag gillar hos amanda wyatt (tror jag hon heter). Det är en bild där tjejen har utsläppt hår och det står Jessica under bilden... Typ något sådant! Men finns sånt ute i affärerna? Jag hade tänkta att hyra, köpa om det är billigt, eller ev. be farmor sy en...vet dock inte om hon klarar det. Tips?

• Princessdiamond

du har inte funderat på att beställa av lavendar??
    det borde kosta dig runt tusenlappen, eller lite mer..
    beror ju också vad dollarn ligger på när du beställer.. men hur som helst är det billigt

• Soon

Nä, hur gör man då? Sys klänningen upp då eller?

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?