• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Nixie

Jag har också geografitenta i morgon....

• yrvädret

Tentan gick sk-t! Men det struntar jag i - för vi ska flytta till Göteborg!!
    Och innan dess är det SOF och jag ska bara festa hela helgen lång!! Jag ska tänka på er när jag ligger utslagen på marken i min fina vackra overall!

• Princessdiamond

ojojoj :)

själv ska man ju va ensam i lägenheten för första gången..
    pojken ska på lan, och när han varit iväg tidigare har jag alltid åkt till ngn vän eller släkting.. men just nu känns inget sådant alternativ lockande..
    den enda kompisen jag hoppades på kunna umgås med under kvällen är hemma hos sina föräldrar hela veckan.. *suck*
    har dock blivit bjuden på kalas så jag slipper sitta hemma hela jäkla dagen..
    men det största problemet e ju att sova ensam hela natten..
    min m2b jobbar ju kvällar och kommer sällan hem innan 2 på natten i vanliga fall, men då vet jag iaf att han kommer hem.. nu ska jag behöva som ensam HELA natten, och sambon kommer inte hem förrän lunchtid på söndagen... *suck*

• yrvädret

Men ååh, ska de alltså sitta och spela i 4 dygn?? Hua!
    Förstår mycket väl att det kommer bli segt att vara ensam så länge... Ska tänka på dig och ta en skål för dig mé!

• yrvädret

Ja, nu var det ju så att jag skulle skriva ett medddelande till Nixie och råkade trycka på enter...:-/

Jo jag tänkte fråga var du pluggar någonstans. Eftersom du också hade geografitenta igår...

• Nixie

Läser du geografi på LIU Yrvädret?

• Nixie

Jag läste geografi på Linköpings Universitet, men har resttenta....

• Princessdiamond

yrvädret:
    ja de som börjar lanet börjar idag
    men pojken åker först på lördag och kommer hem på söndag igen.. men drygt ett dygn ensam när man inte e van e mkt det me..

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?