Hejsan allihop!
Solpingla - välkommen till vårt glada gäng på denna gamla tråd
Vilken j-kla vecka det har varit! Som jag sade förut så har vi fått ett erbjudande om en lägenhet som verkar perfekt för oss. Lagom avstånd till Gbg:s centrum, lagom stor och i ett naturnära område.
Sedan var det bara kruxet att få någon att åka och titta på lägenheten åt oss och efter många om och men så lyckades vi få tag i sambons bror som idag varit och kollat på den åt oss.
Hade tenta igår men kunde inte plugga under veckan för all nervspänning. Så det får vi se hur det går med den.
I vilket fall som helst var lägenheten i riktigt bra skick, bra planerad och som sagt, helt perfekt för oss, så nu gäller det att vi får den också. Jag VILL verkligen ha den här lägenheten. Ni vet, ibland känns det bara i maggropen att en sak är RÄTT - precis så känns det med den här. Jag kommer att bli så himla arg och besviken om vi inte får den. Visst - jag vet, det är hur svårt som helst att få lägenhet i Göteborg, men det skulle vara så surt att få erbjudandet om just den drömlägenheten och sedan bli dragen vid näsan och inte få den. Men jag vill, jag vill, jag VILL ha den!!!!
Suck... ska i allafall ringa till hyresvärden på måndag och prata med dem, kan ju hända att de hör vilken supertrevlig hyresgäst jag är och vilken tur de skulle ha att få oss till hyresgäster
Försöka duger - för den här lägenheten tänkter jag inte ge upp utan fight!
Så, behövde bara skriva av mig lite - håll nu tummarna stenhårt för att vi får den! Annars kommer ni ha ett mycket trumpigt och surt yrväder över er ett tag