• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • yrvädret

Jag pluggar och pluggar och pluggar och pl... Och jag är sååååå trött på det hela... Dessutom ska jag inte åka med fästmannen till Västergötland över påsk, utan sitta hemma med katten och plugga och plugga och pl.... Bläääää
    Ska köpa mig ett stort påskägg och trösta mig med imorgon. Sedan ska jag fördriva tiden genom att sitta vid datorn och plugga, varvat med cykling till gymet för att träna.

När det gäller planering så har jag köpt det nya numret av Bröllopsmagasinet och börjat fundera tillsammans med fästmannen om den lämpligaste tiden att berätta för föräldrar och syskom om det stundande bröllopet
    Annars ligger allt på is...

• Princessdiamond

jasså, dom vet inget...
    här är det raka motsatsen
    alla vet ;) dock vet de inte när det blir *s*
    ja, köp dig massa godis! det gör du rätt i!
    hoppas du får en trevlig påsk ändå!
    kram

• yrvädret

Nä, de vet inget

det är därför jag är lite mån om att dölja min identitet.. har starka misstankar om att det finns nära släktingar som oxå hänger här på BT - man vet ju aldrig ifall man blir avslöjad

Du får ha en riktigt härlig påsk du
    oxå, Princessdiamond. Liksom alla ni andra!

• Princessdiamond

Hoppas helgen varit bra för er alla!
    jag och sambon har haft en lugn påsk hemma hos mor och gubben :)

• yrvädret

Jo tack, helgen har varit bra, lite ensam dock... Fästmannen har varit hos sina föräldrar och jag har pluggat.
    Har iallafall hunnit städa och tvätta fönster i sovrummet

Hoppas att ni andra har haft en härlig helg!

• Lindha

Jag har varit magsjuk... Jippie! :)

• Princessdiamond

Lindha:
    uscha då! det låter inget vidare!

yrvädret:
    kul att påsken varit lugn och skön!
    trist dock att du vart ensam!
    hur går det med bostad här? hittar ni något? och jobbsökandet?
    på tal om jobb.. bara för att va lite nyfiken.. det du sa om att du vill starta eget.. är det något du i stort sett bestämt dig för att göra, även om du inte vet när? eller är det bara en dröm?

• Princessdiamond

nu har alla lämnat mig ensam här igen *gråta*

• yrvädret

Princessdiamond: du är inte ensam!
    *Föj i jymden kan ingen höja dig gjåta* - gissa från vilket program?!!

Det blrv lite långtråkigt att vara hemma själv, men nu är det rent i lgh:en och jag har hunnit plugga. Skönt!
    Jobben har inte börjat annonseras än och jag har sökt lite lgh i göteborg, bla i Tuve och Kortedala.

Jag vill jättegärna öppna eget, liksom min blivande. Visserligen ligger det långt fram i tiden, men risken är stor att vi kommer göra det någon dag. Måste bara läsa lite företagsekonomi först

Lindha: Jag hoppas du mår bättre nu!

Kram på er tjejer!

• Princessdiamond

yrvädret:
    ja, jag vill också väldigt gärna starta eget.. och min sambo osså.. men han tycker att det e så stort ansvar..
    men som sagt.. villdu/ni ha med mig så hoppar jag gärna på ;)

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?