• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • yrvädret

Jag pluggar och pluggar och pluggar och pl... Och jag är sååååå trött på det hela... Dessutom ska jag inte åka med fästmannen till Västergötland över påsk, utan sitta hemma med katten och plugga och plugga och pl.... Bläääää
    Ska köpa mig ett stort påskägg och trösta mig med imorgon. Sedan ska jag fördriva tiden genom att sitta vid datorn och plugga, varvat med cykling till gymet för att träna.

När det gäller planering så har jag köpt det nya numret av Bröllopsmagasinet och börjat fundera tillsammans med fästmannen om den lämpligaste tiden att berätta för föräldrar och syskom om det stundande bröllopet
    Annars ligger allt på is...

• Princessdiamond

jasså, dom vet inget...
    här är det raka motsatsen
    alla vet ;) dock vet de inte när det blir *s*
    ja, köp dig massa godis! det gör du rätt i!
    hoppas du får en trevlig påsk ändå!
    kram

• yrvädret

Nä, de vet inget

det är därför jag är lite mån om att dölja min identitet.. har starka misstankar om att det finns nära släktingar som oxå hänger här på BT - man vet ju aldrig ifall man blir avslöjad

Du får ha en riktigt härlig påsk du
    oxå, Princessdiamond. Liksom alla ni andra!

• Princessdiamond

Hoppas helgen varit bra för er alla!
    jag och sambon har haft en lugn påsk hemma hos mor och gubben :)

• yrvädret

Jo tack, helgen har varit bra, lite ensam dock... Fästmannen har varit hos sina föräldrar och jag har pluggat.