• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Princessdiamond

aahhh, ok.. =)

• Lkpg_Elin

Inte lätt att hålla koll på allt! :)

• Princessdiamond

nä, det är väl inte det :)

• Princessdiamond

Lindha:
    skrev ett mess till dig tidigare, men idag har det rullat in många så därför syns det inte..
    vet att jag själv inte orkar bläddra alltför mycket för att se vad som skrivits.. ville bara nämna det så du inte missar det :)
    eller så kan jag skriva det igen ist *le*
    lust att ta en fika ngn gång efter påsk? vi kanske kan ta med våra m2b så blir det dubbeldate :)

• Lindha

Hade varit trevligt! Ska kolla läget med Johan. Men vi har ju Ebba oxå...

• Princessdiamond

men hon ska naturligtvis följa med!
    eftersom jag inte har egna barn och inte planerar att skaffa några så lånar jag gärna din i fem minuter :)

• Princessdiamond

min sambo är ledig hela nästa vecka, så vi borde ju kunna nästan vilken dag som helst :)
    visserligen lite annat att göra också.. men men.. vi kan ju kolla på det

• Lindha

Nästa vecka ser tight ut tyvärr. Fick precis reda på att min moster kommer ner från sthlm och vill träffa oss. På tisdag har vi föräldragrupp å torsdag e jag i stallet. Men jag ska kolla med Johan. Hör av mig! Kram

• Princessdiamond

gör så..
    å du har svar angående det där med att önska sig pengar ist för presenter ;)

• Princessdiamond

så hur är det med er andra då?
    har änna inte hört av er på ett tag känns det som..
    vad gör ni? hur går det med planerandet?

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?