• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • yrvädret

Prinsessdiamond:

Det är himla gôtt att komma tillbaka! Har saknat dig med!

Nu du, snart blir jag oxå gôteburgare - fast utan falukorv, förstås... Ska bara skriva CV och personligt brev som jag sen ska skicka ut till skolorna!
    Vi har som sagt fått erbjudande på en lgh i Götet, i Kortedala, jag hoppas att vi får den - det är ju fler som fått erbjudandet...
    I så fall kan vi börja ha våra BT-träffar i juni, eftersom vi då får lgh:en från 1:a juni. Håll tummarna!

• Princessdiamond

yrvädret:
    ja, nog är det roligare här än att plugga :)

jag ska lägga ner alla mina tankar och mitt hopp på att ni ska få lägenheten!
    hur stor lägenhet är det?
    har ni föresten berättat för familj och vänner än?

ja, det hade varit trevligt att hitta på något..
    förhoppningsvis kan vi få med Lindha också!

• yrvädret

Lgh:en är en 3:a på 80 kvadrat. Ringde till fastighetsägaren idag och berättade att vi var intresserade. Ska skicka en släkting till oss att titta på den så det blir jättespännande!

Nej, vi har inte berättat för familjen ännu, vi ska göra det i början av sommaren när alla träffas.

Lindha måste oxå vara med och fika, självklart! Hör du det, Lindha?!

• Lindha

Ha ha ja jag hör! Lovar att försöka komma loss från barn och husrenovering. ;)

• Princessdiamond

Lindha:
    inte nödvändigtvis från barn ;)

• MiaJ

Hej alla trevliga brudar:) !
    Vi tänkte gifta oss i Göteborg eller eventuellt i Partille. Fast jag tror att utbudet på festlokaler är lite dåligt i Partille (eller är det nån som vet någon bra?). Vi hade tänkt oss en lokal där man får ha catering. Och för runt 60-70 personer.
    Gud va jag tycker detta är spännande! Önskar nästan att vi kunde gifta oss denna sommaren istället! Fast det är ju kul att ha någonting att se framemot, allt ska ju inte hända på en gång! :)

Yrvädret: Hoppas att ni får lägenheten!!!

• Soon

Här är en till som gifter sig om ett år - precis. 22 april för att vara exakt. Ska ut till landet i helgen och kolla med kyrkan och titta på lokaler! SPÄNNANDE!

• Soon

Åhh...vad konstigt det känns att säga det "högt" liksom...

• Lindha

HEj!

Mia kul att du oxå kommer från Götet! Då blir vi iaf en till på våra fikaträffar :)

Soon: Vart kommer du ifrån?

• Princessdiamond

Soon:

aaahhhh!! fasen vad kul! VI gifter oss OCKSÅ den 22 april nästa år!!

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?