• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Princessdiamond

det e ju en måndag.. (även om det är en röd dag)
    jaja, okej.. men en annan gång då..

• Lindha

En vanlig måndag hade jag troligtvis kunnat. Men tyvärr inte den 28e. Sorry!

• Princessdiamond

trist! men sånt e livet...
    vi får kolla upp en bättre dag

• Princessdiamond

yrvädret:
    hur är det för din del då? bodde du i närheten? hade varit kul om du kunde komma med på en fika..
    tänkte jag skulle hålla mig hemmifrån några timmar så att pojken får umgås med sin polare å spela pang pang =)

• Lindha

Har för mig att yrvädret bor i Norrland så d e nog lite svårt att komma ner för en fika...

• Princessdiamond

Åh tusan!
    ja det kan ju bli svårt...

• Elin_B

Hej! Jag bor i Linköping. Bröllopsplanerna har kommit ganska långt egentligen. Kyrkan är bokad, även präst och kantor... Festlokal är klar och vi har påbörjat att skriva gästlistan... Och så självklart drömmer jag mig bort med att kolla in vackra bröllopsklänningar....

• yrvädret

Här är jag!!

Och nääää, jag bor INTE i norrland

Bor som Elin_B i Linköping, ju!!!

Tyvärr så kan jag inte den 28:e - ska visserligen till Västergötland över påsken, men åker hem på söndagen (den 27:e).

Skulle ha varit jättekul annars. Jag kommer garanterat hänga på träffarna sen i sommar!

• Princessdiamond

nä men du! stanna en dag till då! ;)

jaja.. förstår att du behöver hem oxå.. eller eg inte, det e en röd dag :)
    mitt problem e att jag själv inte vet till 100% om jag kan gå.. e jag hemma så ska jag göra det.. men vi har lovat ett par vänner att bila ner till frankrike över påsk.. ska hämta deras husvagn som de så lämpligt lämnade kvar där i sommras *muttra* jaja, resan blir nog trevlig iofs.. men vill verkligen gå på den fikan nu! :P

• yrvädret

Jag skulle gärna stanna om jag kunde, men har tyvärr tenta följande fredag - det blir tillräckligt stressigt att vara borta över påsk, egentligen.

Maen som sagt, det blir fler träffar som jag kommer att gå på! Hoppas att alla får det trevligt iallafall.
    Nu ska jag ¨gå och plugga till min tenta som jag ska ha på fredag.

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?