• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Princessdiamond

sa det liter mer på skoj..
    för att ni varit ihop med era mkt längre än jag varit med min m2b :)

• Princessdiamond

är det någon av er som vet vart man kan köpa ett sånt där litet parasol?
    är sugen på att ha ett på bröllopet *le*

• Princessdiamond

sånt där som uteserveringar har på sommaren :)
    fast jag vill ha ett litet i vitt spets då =)
    men det heter dydligen samma sak

• Lindha

Jaha :) Har dessvärre tyvärr ingen aning.

• Princessdiamond

inte jag heller :)

• Lindha

Har ni bestämt vart bröllopsresan går än? Jag hade kunnat tänka mig en mysig weekend i Sverige någonstans. Spa, mysiga promenader, romantiska middagar... Men min m2b vill åka utomlands. Så nu funderar vi på Paris, Prag, Budapest... Vi känner att vi vill vara barnfria och bara njuta av varandra. Och vi vill inte vara borta från lilltjejen för många dagar, därför blir det bara en weekend.

• Princessdiamond

det låter ju vettigt.
    vi ska på karibienkryssning..
    hade aldrig blivit sådan lyx om vi betallt själv, men då min m2b ska vara groomsman åt sin kusin (från usa) så bjuder de på resan.. blir väl lite som en bröllopspresent från dem oxå...
    de har själva en sponsor för sitt bröllop (deras chef) så därför tycker de väl att de har råd med det...
    vi är väldigt tacksamma =)

• yrvädret

Hej, här är jag igen!

Vet tyvärr inte var man kan få tag på parasoll, men kolla bröllopsbutiker, de kan ju ha något i gömmorna.
    Funderar på om det finns någon vintage-butik i Göteborg. Det är ju lite sekelskifte över spetsparasoll, så...
    Eller kolla om du kan låna eller hyra från någon teater - någon måste ju ha ett parasoll!

En karibienkryssning låter underbart! Fast att åka till Paris, mmmm l´amour!!!

Själva vet vi inte riktigt vart det bär av ännu - måste ju ta hänsyn till klimat och sådant... men om vi får råd skulle jag gärna åka till sydostasien. Annars så skulle Grekland också funka, så länge det finns fina stränder, är varmt i vattnet, solsken och är romantiskt är jag nöjd!

• Princessdiamond

jag ska kolla upp alla möjliga tänkbara ställen =)
    hittade på nätet, va ren tur som man kan beställa
    "tyvärr" va det från england så dollarn va ju lite högre än vad jag först räknade på.. *suck*

nä, frankrike skulle inte va helt fel.. men det e såpass billigt att man kan ta det senare... när man har jobba å ekonomi som tillåter :)

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?