• Princessdiamond

Någon mer som gifter sig om ett år?

Hej alla blivande brudar och makar!

Jag funderade bara på om det är någon mer där ute som gifter sig nästa vår?
    Vi gifter oss i april, och samtidigt som det är vettigt att vänta tills dess börjar jag bli rastlös då vi egentligen har det mesta färdigplanerat..
    Någon mer som upplever det så?
    Skulle vara kul att prata med någon annan i samma sits, och jag pratar gärna med alla er andra också såklart!

• Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?
  • Victory

Jag kanske ska tillägga att vi bor i en mindre stad i norrland, så här är det inte lika bråttom att boka kyrka som det är i en storstad. Men TÄNK om just det planerade datumet och tiden skulle vara bokat (hemska tanke)!! Det kliar onekligen i fingrarna!

Sedan vill jag inte börja planera så mycket heller förrän min sambo friat "på riktigt" (för det har jag sagt åt honom att han ska göra!)

• Lindha

Vi ska gifta oss i början av april 2006. Ska ringa prästen i morgon och boka kyrkan. Spännande! :)

• Bröllopstokiig

män är ju sånna! *le igenkännande*
    jag har dock haft tur, min m2b har varit delaktig nästan från början, just för att jag sa ifrån..
    det är ju VÅR dag och då kan inte jag planera och bestämma själv..

yrvädret:
    det ligger högt uppe på berget, vid majorna ungefär.. om du vet var linnégatan ligger så är du i närheten, ligger ovanför där..
    vad jobbar du med? (vill inte va negativ, men det e svåååårt att få jobb här. jag har bott här sen juni och det har inte varit lätt.. hoppas dock att du får tag på något)
    Kvibergs kantin är nog en restaurang eg.. jag anser nog att det är en blandning av båda.. men den skulle nog benämnas som restaurang...
    var i gbg ska ni bo?

• Princessdiamond

Lindha:
    vad kul, då gifter vi oss i samma månad!
    i vilken kyrka planerar ni att bli äkta makar?

• Princessdiamond

anna lokatt:
    tack för tråden!

• Lindha

Vi ska gifta oss i Västerlanda kyrka i Lilla Edets kommun. Har vårat sommarställe där och vi vill gifta oss på "landet". Mysigt med ängar, åkrar och kossor :)

• Lindha

Vilket datum ska ni gifta er?

• Princessdiamond

så länge inget oförutsägbart inträffar blir det den 22e

• Lindha

Har ni gjort era inbjudningskort än? Vad ska ni ha för färgtema? Vi kan inte bestämma oss. Funderat på beige och rosa, eller kanske rosa och vitt, eller alla tre....suck kan inte bestämma oss

• Princessdiamond

vi ska beställa inbjudningskort..
    vi hade höst som färgtema, men så flyttade vi det ju till våren så nu vet jag inte..
    ljusa vårfärger antar jag..
    funderar på att ha någon fin ranka liggandes på borden, med kaprifoler i..
    (är ju från bohusläns västkust lixom)

Svar på tråden Någon mer som gifter sig om ett år?