Princessdiamond:
Jag tror nog att jag kommer få jobb, är matte/NO-lärare i år 1-7, med erfarenhet av högstadiet, har dessutom läst spec.pedagogik, 20p statsvetenskap, 20p sociologi, sex-och samlevnadskurser och håller just nu på att läsa geografi. Så jag har endel till som jag klarar av att undervisa i...
Vi har superfina tapeter just nu - kommer sakna dessa enormt mycket när vi flyttar.
Har ljusbeiga tapeter med en mörkare beige fondvägg - så snyggt! har brytit av det beiga med detaljer i stål och mörkbrunt trä och massvis med gröna växter (och en svartvit katt till det)
Västkusttema låter jättemysigt, får mig att tänka på västkustsallad, gottigottgott
räkor, doft av hav och sand....
tror att det blir jätte fint!
Vad jobbar du med i göteborg? - du skrev ju tidigare att det var svårt att få jobb, så jag blev nyfiken på vad det var du sökte efter?
Lindha:
Just nu är vi på jakt efter en hyreslgh, eftersom vi inte riktigt vet vart vi kommer att få jobb och vart vi kommer att vilja bo. Men jag ska lägga Ale kommun på minnet - kan vara bra att veta när vi ska skaffa hus om några år...
Just nu kommer vartenda öre gå åt till bröllop känns det som så husköp lär nog dröja...