• lillagomman

31:e juli 2004

jaha.. nu e d bara 33 dagar kvar tills jag blir världens lyckligaste..
    Allt e så bra som de kan bli o ja älskar verkligen livet med min sambo..
    planeringen flyter på som den ska.. litet missöde med tärnklänningarna men de löser vi iallafall..
    sitter ofta o försöker föreställa mig hur de kommer bli men d e omöjligt..
    längtar ihjäl mig o de vet ja att min sambo oxå gör.. vi pratar o fnittrar mycket om bröllopet.. som små barn..
    ville bara skriva av mig..lycka till alla där ute..

• Svar på tråden 31:e juli 2004
  • Stines

Bonnie; Kan du träffas i helgen?
    Vi ska nog åka till den där staden i mellansverige du vet...
    Diskutera inköp till bröllopet (av drycker).

Vi kan väl höras i eftermiddag

• julijänta

Låter härligt! är lite nyfiken, vart i italien åker ni?

• Bonnie

Julijänta!
    Vi ska vara i Sorrento första veckan och sen rom och därifrån ska vi bila runt i Toscana.

Stines, jag hör av mig! Vi kanske kan fika i eftermiddag? jag ska gå tidigare o klippa mig, sen har jag inget planerat. Kan du också smita tidigare?

• Stines

visst slå en pling på mobilen

• Bonnie

Nu tar jag semester! Vilken befrielse!!! Helt underbart!
    Hoppas att alla får en jättefin bröllopsdag! Och att vädret blir fint!

Kram på er!

Stines, jag ringer dig efter att jag har klippt mig!

• lillagomman

12 dagar kvar nu.. puh.. min m2b o jag satt o pratade om vigseln igår o då började han gråta..gulligt..ja visste inte va ja skulle säga o fick svälja ett par ggr för att hålla tårarna borta..

tog ett grav. test idag men de va negativt.. tycker d e märkligt för ja har så ont i brösten så att ja bara kan sova på ryggen o de e dubbelt så stora nu..
    ska beställa tid på gyn innan bröllopet o dubbelkolla..
    hoppas, hoppas o hoppas..
    hur går d för er andra?

• Isabella

Det pendlar ganska rejält mellan att man känner sig lugn och tycker att allt kommer att hinna bli bra tills det är dags och sedan - pang - får man lite småpanik över nån detalj. Jag har börjat längta till bröllopet och samtidigt längtar jag tills allt ståhej är över och det bara är jag och min MAN ensamma igen.

lillagomman, hoppas att det är positivt nästa gång du testar! Lycka till!

• lillagomman

jaha.. då har vår toastmaster o toastmadame precis gått..
    vi gick igenom allt hur d ska va, sen har de ju en massa bus på g som inte vi fick höra..(nyfiken)
    nu flyger tiden iväg o ja e mer eller mindre hysterisk..
    resten av denna vecka o hela nästa kommer att vara fullproppad med detaljer o finjusteringar..
    men nästa fredag ska vi koppla av(kan man d dagen innan bröllopet?)o bara njuta av varann o veta att d e 24 timmar tills ja e hans fru..
    ISABELLA: tack så mycket.. ja hoppas oxå o blev givetvis besviken men d e nya tag efter bröllopet...

• Xyra

hur går det tjejer?
    Har ni börjat bli nervösa än?
    Nu är det ju bara drygt en vecka kvar tills det är dags!
    Jag satt hos frissan igårkväll och skulle färga håret då hon ville testa en ny brudfrisyr. Så halv tolv på natten beslöt vi oss att välja den nya frisyren, här är vi inte ute i god tid inte..*ler*

• July bride

Sitter med gråt i halsen! Kunde inte sova inatt och sitter med stressmage. Måste skriva av mig...

Det har alltså blivit strul med min klänning igen. Nu har den kommit (1,5 månader SENT!) men inte den jag beställde! Själva modellen är den samma men med en detalj som skiljer. Kan låta kinkigt men det är ändå så pass mycket att jag inte skulle ha köpt den ifall den såg ut så. Vad ska jag göra! Håller på att försöka lösa det så jag hoppas verkligen att det går. Därför lämnar jag inte hellre ut vilken butik det är men sen ska jag varna för dem! Grrr... Men det är ju bara en vecka kvar och om de lyckas lösa det ska den hit från utomlands!!!! *Nu bölar jag*

Hela den här grejen förstör så mycket för mig. Jag borde ha varit glad, nervös, förväntansfull och lycklig nu 1 vecka till dagen D, men jag mår ju såååå kasst pga detta problem. Kan inte hellre koncentrera mig på andra uppgifter som måste fixas!

Hur kan s k professionella människor lyckas med detta!?? Gud va jag är förbannad & ledsen...*gråt*

Svar på tråden 31:e juli 2004