Jag har inte vagat joina de har tradarna tidigare, jag ar inte sa himla organiserad som alla andra har!!
Glad att du ar sa glad lillagomman. Sjalv har jag helt och fullt hamnat i panikstadiet lite for tidigt kanns det som.
Har hamnat mitt i mellan galna amerikanska forvantningar av vad brollop ar och mina foraldrars forvantningar som inte alls ar samma. Jag tror jag kommer spricka snart. har skall allt vara jatte exlusivt. Allt skall matcha, man har sjutusen tarnor och grooms men, festlokalerna i sig kostar mer att hyra an vad ett ratt sa exklusivt brollop for over 100 personer kostar i Sverige.
Vi skall ha fest hos en kompis, i ett jattefint hus, men det ar anda bebott. Mina foraldrar fattar inte ens varfor man skall ha DJ, man kan ju bara hyra en anlaggning och sa kan folk spela lite vad de vill!!!!
Oh well, det kommer val ordna sig. Det skall bli kul i alla fall, jag ser verkligen fram i mot dagen, men jag borjar kanna av att jag har planerat allting fran langt borta. Vill kunna inga folk sjalv, inte lite pa mamma att gora allt, vill kunna fa min sambo lite mer involverad, han kan ju inte svenska, sa det blir mest jag som pratar med folk genom mamma och sedan diskuterar det en snabbis med honom!!
Om nagra veckor aker jag hem, det skall bli sa kul!!
Ar det nagon som har bra ideer for hur man skall gora festprogrammen? Jag har word, men vill forsoka i publisher. Jag kan inte ens borja dari dock, ar helt urkass pa sadant!! Nagon som har bra tips???
Lycka till alla.