• lillagomman

31:e juli 2004

jaha.. nu e d bara 33 dagar kvar tills jag blir världens lyckligaste..
    Allt e så bra som de kan bli o ja älskar verkligen livet med min sambo..
    planeringen flyter på som den ska.. litet missöde med tärnklänningarna men de löser vi iallafall..
    sitter ofta o försöker föreställa mig hur de kommer bli men d e omöjligt..
    längtar ihjäl mig o de vet ja att min sambo oxå gör.. vi pratar o fnittrar mycket om bröllopet.. som små barn..
    ville bara skriva av mig..lycka till alla där ute..

• Svar på tråden 31:e juli 2004
  • T.B.

Igår hade vi genrep med prästen och alla inblandade i vigseln. NU har poletten trillat ner på riktigt för mig!! Jag grinade även fast det bara var rep. Blev så berörd! Fattar inte hur det ska gå på lördag. Tur att jag har vattenfst mascara!

Hur är det med alla andra?
    Fullt upp gissar jag.

Har så mycket att göra nu så om det inte finns någon mer tid att vara här inne vill jag önska alla 31/7-par ett riktigt lycka till och hoppas er dag blir underbar!
    /T.B.

• Tolin

Ville bara smita in och säga lycka till till alla tjejer (och killar?) som gifter sig på lördag!
    Ni har en fantastiskt dag att se fram emot!

• Xyra

blir nog sista inlägget för snart är det dags. Ska bli skönt när dagen är över för min svärmor har verkligen visat sitt rätta jag och jag fasar för alla sätt hon ska förstöra min dag på.
    Förstår inte, man borde väl vilja göra sin sons bröllopsdag lycklig, men icke. Hon tjafsar om allt och sårar mina föräldrar jättemycket. Verkar inte som att hon förstår att allt går ut över hennes son.
    Lycka till iallafall och till alla er som ska gifta er, ordna aldrig bröllop tillsammans med svärmor!

Sorgsna kramar
    //Xyra

• Julibrud i år

Halloj allihop och lycka till!
    Vet hur du har det Xyra. Vi har ett h-e med mina svärföräldrar nu. Det ar fel på allt. Min sambo är så ledsen. F-n ta dem!
    Tänk på lördag står vi där framme vid altaret! Vilken känsla det kommer att vara.

• Jag 25

Lycka till allihop på lördag.
    I morgon bär det av till festlokalen för att duka och fixa i ordning det sista.
    På kvällen blir det grillfest med våra släktningar som redan har kommit.

Nu börjar det kännas på riktigt!

• julijänta

Vi ska snart iväg och bära bord och duka. Igår hade jag värsta paniken hela dagen, idag är det bättre. Vi har inte bröllopet på samma ort där vi bor och jag kom hit i onsdags, min blivande kommer idag. Så jag har inte sett honom på eeevigheter. Och nu har han hängt med sin bestman hela veckan och när de två är tillsammans blir han så konstig och bekymmerslös och jag blir tredje hjulet. Allt känns ganska piss just nu för att vara ärlig. Det enda jag vill är att få vara ensam med honom några timmar och vara lite romantisk och lugna ner mig men det går ju inte för bestmannen vägrar ge sig...

Snart får vi träffas i alla fall, och jag har faktiskt bett honom att inte ta med bestmannen. Lite fräckt av mig men va fan jag mår ju dåligt annars.

• julijänta

bestmannen gav sig och kommer inte med idag. skönt. nu låter jag hemsk för han är ju jättretrevlig och rolig och allt men han är lite på fel ställe just nu stackarn. nu känns det bättre och precis ALLT är fixat. åtminstone tänker jag inte bry mig om nånting längre. nu längtar jag massor till imorgon...

• July bride

Lycka till allihopa! Ska lägga mig tidigt för den stora dagen imorgon.

Säg att det är risk för regn i Sthlm men det vägrar jag bara att tro på!

Kram July bride

• Julibrud i år

Nu är vi strax klara med allt! SKÖNT!
    Dags att sova nu och sedan drar allt igång imorgon bitti. Börjar få lite ont i magen...
    Lycka till allihop och NJUT!!!! Kram på er!

• NYCsvensk

Hur kanns det nu nar det har hant???

Ar sjalv jatte, jattetrott, men det kan ju i och for sig bero pa att jag har flugit tillbaka till staterna och har varsta jetlagen!!

Fick alla en san dar bra dag som ni trodde att det skulle bli? Min blev alldeles, alldeles underbar som askungen sager. Skont att planeringen och allt det dar ar over, men skulle sa garna gora om allt igen bara for att uppleva allt igen. Lycka till alla i framitden!!

• Julibrud i år

En alldeles, alldeles underbar dag ... i kyrkan och samt festen efteråt!! Jag var och är så lycklig!!! Men trött måste jag hålla med om. Kanonväder hade vi också - vi åkte världens mest underbara häst och vagn. Ja, allt var helt perfekt förutom ngr små missöden - kyrkklockorna funkade ej (trots att de hade provat dem innan), släpet fastnade på vägen in och våra små näbbar blev livrädda och tvärvände i dörren. Men vad gör väl det en sån här sagolik dag!!

Svar på tråden 31:e juli 2004