• lillagomman

31:e juli 2004

jaha.. nu e d bara 33 dagar kvar tills jag blir världens lyckligaste..
    Allt e så bra som de kan bli o ja älskar verkligen livet med min sambo..
    planeringen flyter på som den ska.. litet missöde med tärnklänningarna men de löser vi iallafall..
    sitter ofta o försöker föreställa mig hur de kommer bli men d e omöjligt..
    längtar ihjäl mig o de vet ja att min sambo oxå gör.. vi pratar o fnittrar mycket om bröllopet.. som små barn..
    ville bara skriva av mig..lycka till alla där ute..

• Svar på tråden 31:e juli 2004
  • NYCsvensk

Jag ar nervos for att alla vara manniskor vi har anlitat skall dra sig ur nu!! Fotograf, DJ, cateringfirma etc. Jag har inte sjalv haft kontakt med nagra av dem forutom fotografen, sa det ar pirrigt att lita helt pa min galna mamma som tycker att allt alltid ordnar sig!!! Men hon har ju ratt, sa jag slappnar av sa gatt det gar. Har mycket att gora pa jobbet just nu, (man far ju aldrig semester i det har himla landet!!), sa det ar lite avslappnande att inte jamt tanka pa brollopet.

Hamtade klanningen precis den ar jattefin. Vet bara inte hur jag skall fa med den pa flyget, den ar alldeles upp-puffad med papper etc.

Na, nu skall jag ut och springa lite. Lycka till med allt alla!!!

• Anette C

Hej tjejer.

Idag så kom det 14 killar instormandes och tog min blivande man och åkte iväg med honom,jag sa"ta väl hand om honom",mer än så har jag nog inte nåt att säga.
    Hoppas bara att han får lika kul som jag hade förra lördagen!

Idag så hämtade jag hem min klänning,kändes kul att få ta hem den(eller hem till en vän,för min blivande ska inte se den innan,det ska bli en överraskning)
    Ha det så bra!
    /Anette.

• Xyra

har en sån där "pirr-dag" idag. Vi pratade om bröllop på jobbet och alla är så nyfikna och jag blir så nervös när jag berättar, det känns verkligen att det är nära, bara 22 dagar kvar.
    Provade klänningen igår, var så trött när jag åkte hem så jag nästan somnade stående. Hade ju som sagt gått ner i vikt och nu är jag livrädd för att gå upp minsta gram för då passar den inte.
    Någon som har något bra tips till hur man håller vikten coh inte pendlar varken upp eller ner?
    Fatta tjejer, snart är vi gifta!!!!!!!!!

• NYCsvensk

Xyra, at ordentligt, inte skrapmat och regelbundet sa hander det nog inte sa mycket med vikten.

Sjalv kommer jag lagra upp med trosor av alla mojliga slag. Det finns de som haller in magen, och de som trycker upp rumpan, de som gor laren mindre etc. De borde ju greja till nagra extra gram har och dar.

Att rora pa sig ar ju alltid bra med. Jag springer som sagt, det ar jatteskont speciellt nu nar allt ar sa stressigt.

men det ar nog viktigt att du ater i stallet for att skippa maltider. Ha alltid en frukt i narheten. I morgon ringer mamma da far vi ha ordentlig genomgang av allt. Alla mina program borjar ta form nu.

• julijänta

mindre än tre veckor kvar nu... och jag väntar fortfarande på att min gubbe ska komma hem från sin arbetsresa. han har varit borta i två veckor och ännu är det en vecka kvar.
    men jag betar av en sak efter en annan och igår när jag kollade på min lista var det inte så mycket kvar faktiskt.
    ska prova klänningen på tisdag, det är lite nervöst för jag har inte sett den sen januari och har ingen koll alls på om jag har gått upp eller ner i vikt, men sömmerskan hinner väl fixa den på två veckor.
    Xyra, tänk inte på vad du äter utan ät alldeles som du brukar. håll koll på dina mått (bysten och midjan) så märker du om det sker förändringar.

• Xyra

hej!
    tack för tipsen..

Blev "hippad" igår och fick göra bort mig riktigt. Det var kul och jag fick fyra gåvor av mina kära vänner, något gammalt, något nytt, något lånat och något blått. Allt var helt underbart och det nya som de hade köpt var örhängen som var helt perfekta till vigseln.
    Har ni blivit hippade än?
    Hur går det i planeringen?

• julijänta

Låter jättekul Xyra!
    jag har inte blivit hippad än. jag vet däremot att det blir av för flera kompisar har antytt väldigt tydligt. nu är det bara två helger kvar... börjar bli lite nervöst men det ska bli kul. på nåt sätt hade jag hoppats på att det skulle bli lite tidigare, fast "bättre sent än aldrig".
    Lycka till med planeringen!

• lillagomman

ja har inte heller blivit hippad ännu men vet att d e på gång..
    nu e d ju bara 19 dagar kvar.. tiden flyger fram..
    handlade en jätte fin gästbok idag..
    man svävar på moln..
    vi ska bara inhandla spriten, betala bröllopstårtan o göra klart festprogrammen sen e d bara till att tuta o köra..

• julijänta

morgongåvan fixad. min snälla pappa är i estland idag och shoppar alkoholen. vigselprogrammet klart. festprogrammet inte, men det hinner vi med. bordsplaceringen klar. det mesta är faktiskt fixat redan. hmmm, kan det verkligen stämma??? för två veckor sen kändes det som att vi låg massor efter tidtabellen.

det börjar ljusna, brudar!!! snart blir det sommar också ska ni se...

• Xyra

julijänta:
    ska man köpa morgongåva till sin blivande???
    Panik!!!
    Vad kan man köpa??

Svar på tråden 31:e juli 2004