• lillagomman

31:e juli 2004

jaha.. nu e d bara 33 dagar kvar tills jag blir världens lyckligaste..
    Allt e så bra som de kan bli o ja älskar verkligen livet med min sambo..
    planeringen flyter på som den ska.. litet missöde med tärnklänningarna men de löser vi iallafall..
    sitter ofta o försöker föreställa mig hur de kommer bli men d e omöjligt..
    längtar ihjäl mig o de vet ja att min sambo oxå gör.. vi pratar o fnittrar mycket om bröllopet.. som små barn..
    ville bara skriva av mig..lycka till alla där ute..

• Svar på tråden 31:e juli 2004
  • Julibrud i år

Åh, vågar du förlänga naglarna redan nu? Modigt av dig. Jag fegar och väntar till torsdag em... Fast jag ska ju plocka blåbär osv i början på veckan så det är nog klokt tror jag.

• Isabella

Jag fick ett presentkort på en nagelsalong där jag bor (Sthlm) och vi ska gifta oss i Skåne så jag blev så illa tvungen att göra det nu innan vi åker ner. Men det känns bra. Jag tror att de håller om jag är försiktig. Ska lägga på ett överlack dagen innan så att det ser nygjort ut.

Lycka till med blåbären! Åt just nyplockade blåbär och glass! Mums!

• Xyra

jag fegar också med naglarna och gör dem på fredag...
    Fatta, om en vecka ligger vi och är nygifta, känns helskumt tycker jag. På måndag kväll kommer min kille ner och då så får vi äntligen ses och kan fixa slutgrejerna tillsammans. Ska skriva tacktal, skriva en affisch över bordsplaceringen och limma strassnitar på mina skor.
    Om en vecka är vi just married...
    AAAAHHHHH, pirr, pirr, pirr!
    Nu blir jag supersprallig, bäst att fortsätta jobba.

Kram!

• Julibrud i år

Hihi! Man känner sig nästan som en liten skolflicka - fnissig och pirrig.
    Liten aning nedstämt också för efteråt kommer det nog att kännas lite tomt...

• AED

Söndag kväll och bara några dagar kvar...
    Nästa söndag är man nygift!!!
    Alla frågar om vi är nervösa, men det känns inte så, tycker att vi har koll på det mesta. Men man börjar fundera om man skulle vara nervös eftersom alla frågar, ja inte vet jag. Imorgon ska jag till frissan för att prova frisyr och på eftermiddagen ska vi träffa kantorn. Det kommer att vara fullt program hela veckan.

• Julibrud i år

Vår vecka ser likadan ut!
    Fullt upp hela dagarna.
    Men nu längtar jag verkligen till fredag så jag får börja duka osv. Och sen till lördagen såklart.

• lillagomman

fem dagar kvar nu.. var har tiden tagit vägen?? den bara försvann.. min m2b e frisk nu.. själv sitter ja o fryser så ja håller på att dö.. har värk i lederna.. hoppas d e tröttheten som tar ut sin rätt nu så ja inte e på väg att bli sjuk..
    va i helsingör idag o handlade resten av spriten.. sen har vi bara festprogrammen kvar.. ska va hos frissan på onsdag o förlänga naglarna, plocka ögonbryn, mm. hon e lite av en allt i allo.. hur långt har ni kommit?

• julijänta

jag dööööör!!!!!

Ska hämta klänningen och göra manikyr idag. Men än så länge jobbar jag faktiskt, fast bara några timmar till sen är det semester.

Lycka till alla 31 juli-brudar!!

• July bride

Jag ville bara säga att det äntligen har ordnat sig med klänningen idag. Vilken pärs! Läs gärna mitt varningsinlägg om ni vill veta viket ställe det var. Puh...
    tack ni som tyckte synd om mig och peppade mig.

July bride

• Xyra

hej!
    nu har de hämtat min blivande till svensexa...känns lite drygt att det är så tätt inpå, vi har en del att stå i. Men hoppas han får kul iaf.

Nu är det bara några dagar kvar, börjar ni bli nervösa?
    Jag väntar fortfarande på att nervositeten ska infinna sig.

Är det några här som ska hålla tal till era blivande på festen?
    Vi hade bestämt det men jag vet inte om jag klarar det, inför alla gäster. Hur ska ni göra?

Svar på tråden 31:e juli 2004