• lillagomman

31:e juli 2004

jaha.. nu e d bara 33 dagar kvar tills jag blir världens lyckligaste..
    Allt e så bra som de kan bli o ja älskar verkligen livet med min sambo..
    planeringen flyter på som den ska.. litet missöde med tärnklänningarna men de löser vi iallafall..
    sitter ofta o försöker föreställa mig hur de kommer bli men d e omöjligt..
    längtar ihjäl mig o de vet ja att min sambo oxå gör.. vi pratar o fnittrar mycket om bröllopet.. som små barn..
    ville bara skriva av mig..lycka till alla där ute..

• Svar på tråden 31:e juli 2004
  • lillagomman

26 dagar kvar nu bara.. d e nu de börjar pirra i magen..
    hur går d för er?

• Anette C

Hej.
    Hippad i lördags....det var så himla kul.
    Ska prova klänningen imorron och sen få hem den,eller hänga den hemma hos en kompis för att den blivande vet inte hur den ser ut,det ska bli en överraskning.
    Annars så har jag väl det mesta under kontroll.
    /Anette.

• Xyra

aaahhh, nu är det nära!
    har provat min vigselring idag, den blev helt underbar!
    En bankad guldring med en enda fyrkantig diament mitt fram. Kändes helkonstigt men superbra att ha den på fingret. Vi har även lämnat in våra ennågra veckor.
    provade klänningen i fredags, hade gått ner en och en halv storlek så allt måste sys om, hoppas den blir färdig till nästa vecka.
    hur går det för er andra?

• julijänta

Vi börjar få ordning på det hela nu tror jag. Klänningen ska jag prova nästa vecka. Misstänker att jag också gått ner i vikt lite, trots att jag försöker hålla vikten uppe. Allt annat med klädsel och hår är klart, köpte underbara hårsmycken igår.
    Jaa det är bara småsaker kvar nu, sånt som inte är sååå viktigt eller avgörande för hela bröllopet liksom och det känns ju bra.
    Hade en smärre panikattack förra veckan men den gick snabbt om...
    Det är ju helt otroligt att det snart är Vi!!
    Hur går det för er andra? Några sista-minuten panikattacker?

• lillagomman

Jaha.. 25 dagar kvar nu! Idag ska vi göra klart fest-programmen sen e de bara små detaljer kvar med lokalen men den planeringen ligger redan på papper så de ska nog funka bra..
    Vilket bröllop & vilken fest det blir!! Vi har ju både toastmaster & toastmadame. Dom e lite galna av sig så de kan ju bara sluta på ett sätt!
    Bara att luta sig tillbaka & njuta av Våran Dag..
    //lillagommans M2B

• Julibrud i år

Nu är det nära!
    Är ni nervösa eller bara förväntansfulla?
    Känns som en blandning tror jag.
    Hämtade ringen idag - åh, så vacker den är. Högt över förväntan!
    Känner lite panik inför bröllopsdansen. Var tänkt att det skulle bli en salsa som överraskning (vi gick en kurs i våras) men nu har vi inte hunnit träna alls så min m2b vägrar. Vals har vi aldrig testat... HJÄLP!
    Lycka till alla ni andra julibrudar!

• NYCsvensk

Jag har total panik attack hela tiden just nu kanns det som. Det ar sa himla frustrerande att vara pa andra sidan jordklotet och planera.

Den 19:e aker jag hem dock, sa jag hoppas att jag kan lugna ner mig da.

Har nog allt under kontroll egentligen, men man vet ju aldrig!!! Skall hamta klanningen pa torsdag, skall bli sa kul. Den far val hanga i garderoben eller nagot tills jag aker. Var tvungen att ga pa tre provningar, det var lite jobbigt faktiskt. Laste i en annan trad att det skulle regna och vara kallt hela juli, och jag kan ju saga att jag nastan ar glad. Det ar runt 30 grader varmt har nu och det ar fuktigt. i delen av butiken dar de syr om sa hade de inte luftkonditionering och jag SVETTADES efter bara en halv minut i klanningen. Jag skall ha open toe shoes sa jag kanner att jag inte kan ha nylonstrumpor, snacka om skavsar om det blir varmt!!!! Sa det far garna vara sol, men det skulle vara perfect om det inte blev mer an 22 grader varmt!!!

Publisher funkar numera aven for langsamma mig. Har jattekul med den!! Tack sa mycket igen for hjalpen.

• Anette C

Hej.

Jag är nog mest förväntansfull över hur allt kommer att bli,ser så mycket fram emot det,man har ju ändå gått och tänkt på det är i snart ett års tid.
    Hoppas bara att man njuter av det och inte blir alltför nervös.
    Igår så var jag och provade det sista på klänningen,får hämta den på fredag.
    Jaa,det är inte många dagar kvar nu!!
    Ha det så bra!
    /Anette

• lillagomman

23 dagar kvar and counting..
    fyyy va d pirrar i magen..
    men vad e ja nervös över egentligen?
    att något ska gå fel kanske.. vet inte..
    vad e ni nervösa över?

• julijänta

lillagomman, bra fråga!
    vet inte, jag är liksom bara lite allmänt pirrig sådär. tror inte att något kommer att gå riktigt tokigt egentligen. och om det går lite snett är det inte hela världen heller, för alla våra vänner är jättetrevliga och roliga så inget kommer att förstöra stämningen ändå.
    mest är jag nervös för att jag kommer stå i centrum hela dagen och det är jag inte riktigt bekväm med, lite scenskräck kanske man kan kalla det?
    men jag ser så fram emot det och det kommer bli ett jättebra party!
    sen ser jag massor fram emot morgonen efter, att vakna upp brevid min man och att första tanken inte kommer vara vare sig bröllopsplanering eller jobb, utan nånting heeelt annat!!!

Svar på tråden 31:e juli 2004