• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • snuzan

En ny BT-träff är jag med på. Om folk verkligen kommer;) ´Det är så taskigt att stå där aom en fjåne och vänta:):):);)

• Mattas

Usch ja. Ursäkta för det snuzan. Storgräl, och tyvärr så kan man inte avbryta m2b mitt i och säga: "Ursäkta mig, måste bara skriva till tjerna på BT". I alla fall ber jag hemskt mycket om ursäkt, förstår att det måste ha känts löjligt.

• snuzan

Det e lugnt Mattas.... Det var bara det att innan man åkte till Möllan gick tankarna lite i de banorna... Tänk om det inte kommer ngn;) Men ngn kom ju så ensam var man inte:) Men det hade varit roligt om man var fler.... Jaja det blir väl fler nästa gång;)

• Mattas

Jag hoppas verkligen också att det blir en nästa gång. Då ska jag dra pojkvännen i örat och följa med ändå.

• Aima

Jahapp-då får väl jag ta initiativet denna gången då till en ny träff...
    Vad sägs om den 5 juni?? eller 12:e??
    Samma tid o plats annars??

Vem kan denna gången?

• Mattas

5:e juni passar mig allra bäst. Och denna gången är pojkvännen borta, så inget gräl kan det bli.

• Aima

Bra-då är vi 2....
    Fler som kan??

• svenskpige

Ska gifta mig på lördag,men återkommer gärna i nästa vecka med vilket datum som passar bäst ,när stormen har lagt sig lite.
    kanske skulle byta plats till någon mysig restaurang? ex.Gränden ?

• Mattas

Jag har bara en lite undran... Hur fasiken känner man igen varandra? En nejlika i knapphålet?

• Mattas

Grattis så mycket i förskott svenskpige! Hoppas dagen blir precis som ni har tänkt er.
    Var ligger Gränden? Har ingen vidare bra koll på Malmö.

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?