• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • snuzan

Här är det lugnt... Vi har varit hos Shelley på Ultimate cake och beställt tårta... Den kommer bli jättegullig;) Hindersprövningen kom idag... Det är grönt ljus för oss att gifta oss;) Håller så smått på med festprogrammen.... Var på IKEA och shoppade lite i förra veckan. Vi ska ha glas skålar med blå glasstenar i botten och i skålen ska en ros ligga och flyta. Jag gillar IKEA. Hittade skålar för 7:- st:):):) Annars tycker jag inte det finns så mkt att göra för tillfället... Hur går det för er andra??

• svenskpige

Hej !

Tycker att Gränden är ett bra ställe,man kan fika,äta en f¨rrätt eller middag.
    Det behöver inte bli så komplicerat.

vad sägs om den 13 juni kl 17.00 ?

Tycker att vi ses utanför så slipper vi undra vem vi är.

Bröllopet gick jättebra,det var underbart mysigt.
    Lite märkligt att vara "fru" ,men man vänjer sig väl*S*

• snuzan

Är den 13:e nya förslaget?!?!?!

• Mattas

Vad mysigt det låter snuzan. Själv ska vi flytta ihop om 3 veckor (vi kommer flytta ifrån våra föräldrar båda två nu) så det är massa saker vi måste fixa och dona. Visst har släkten det mesta man behöver, men tallrikar, dricksglas och lite sådant smått och gott som formar och poatisskalare vill vi ha nytt. Så vi hänger en hel del på IKEA också! Det blir en massa att göra, så det är det som tar upp våran tid. Fast jag drömmer om förlovning snart ändå.

13:e? För mig går det bra.

• HEH

Kan ni inte tidigare?! Trodde vi pratade fika först...har ridlektion 16.30 så 17 är kört för mig...men dagen innan dess är fri. Hur många är "involverade" egentligen?

/H

• snuzan

Jag har lite svårt denna helgen:( Har nyss opererat mitt öga, så jag ska ta det lite lugnt... Det finns ingen möjlighet att träffas den 20:e kanske??? Men å andra sidan, om alla andra kan den 13:e så hänger jag på en stund:)

• Mattas

20:e passar mig faktiskt bättre.

• Heleneli

tänkte bara säga hej till er andra malmö-tjejer! Jag bor oxå här, men ska inte gifta mig än på några år... Ska förlova mig nu i sommar och håller som bäst på att välja ringar! *lycklig*
    hej på er i alla fall!

• Soon to be

Vill också säga hej.

Gifter mig inte förrän 13/8 2005, men vill gärna vara med och dela erfarenheter redan nu!

SKa alla ni andra (förutom TiasHea) gifta sig i år?

• snuzan

Välkommen till bröllopsyran soon to be BT är ett kanon ställe där du kommer att få mkt tips och idéer... Jag gifter mig med mitt hjärta den 21/8.... Om 2 månader

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?