• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • Aima

Snuzan-jag har den stora turen att inte bli bakis när jag dricker.
    Drack ändå rätt friskt på slutet.Blev väl ca 6 st tequila o det är en hel del för en som inte är så van
    Innan på dagen blev det vin o cider o en hemsk drink...

• snuzan

Aima.... En del har tur;). Vad hände på hippan då??? Något roligt att berätta???:)

• cmfs

Jag ar ocksa en "Malmo" tjej, later jatte kul med BT-traffar. Jag hade jatte garna kommit, jag har inte sa manga att prata med angaende brollopet (forrutom fastmannen da). Men jag kan tyvarr inte komma, jag bor i USA. Men ifall ni fortfarande traffas i oktober sa kommer jag da!! Men det ar verkligen kul att se att ni har nagot sant har.

Min syster ar gravid och hon var sjalv pa en san traff, men da for gravida. Kanske vi alla hors pa Familjeliv senare.....

• Aima

Snuzan-jag cycklade dressin,fikade,fick massage,måla,göra halsband,åt en supergod middag o var på pub där killarna slöt upp.
    Större utläggning har jag gjort under "möhippa/svensexa"...
    Hade iallfall en supertrevlig dag förutom att jag fick ont i min rygg igen som jag haft problem med nu ett par veckor

• snuzan

Jag läste ju om din hippa dagen efter....:) Det lär jättemysigt. Hoppas man själv oxå får ngt sånt, så man inte utsätts för förnedring...... Men jag har en storasyster som förhoppningsvis kommer att stoppa alla förnedrande förslag:)

• Alexia

Kan bara beklaga mig... Vi hade storgräl innan och sköt fram bröllopet. men allt e fixat nu. Men istället för Augusti detta år blir det juni NÄSTA år. Känns lite tungt, men ok...

• snuzan

Så dött det är på den här tråden då!!!! Vad pysslar ni med Malmöbrudar... Hur går det med planeringen???;)

• Mattas

Ledsen... Pojkvännen vill lägga hela böllopet på is. Vet inte riktigt varför. Det har gjort att jag känner att något fattas. jag vet naturligtvis att det inte är så, vi har ett bra förhållande, men det känns ändå som jag har gjort/sagt något som fått honom att ändra sig. Varför ville han gifta sig innan men inte nu längre? Jag förstår ingenting...

Hur går det för er andra med allt planerande, kan ju i alla fall glädjas med er.

• Alexia

Varför vill han det? Vi skulle ha gift oss i augusti, men skjuter upp det till juni nästa år. Men det är i o för sig bådas beslut. men ändå känns det tråkigt...

• Mattas

Jag vet inte. Vi har pratat mycket om saken, och när jag tog upp det med honom häromdagen och sa att jag inte vill ha en förlovning där man aldrig någonsin diskuterar bröllopet (vill gärna ha ett fast datum), så sa han att han ville lägga det hela på is. Jag har ingen aning om varför, och det gör ont när man går och inbillar sig att han tycker mindre om en än innan. Var ligger annars problemet?
    Varför sköt ni upp erat bröllop?

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?