• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • Alexia

Jag tyckte det var en bra tid! Ville bara att andra skulle va med på det! =)

• augusti -04

Ja men då så!
    Alltid svårt att vara tydlig så här svart på vitt! :)

Är det någon som kan komma då? Så det blir en date? Möllan (Nyhavn) lördagen den 8/5 kl 15?

• Fru Kirta

Jag älskar BT-träffar, men tyvärr flyttar vi den 7/5 och jag misstänker att det finns en del att göra även den 8/5. :D

Hoppas ni får det trevligt, följer gärna med en annan gång!

• Mattas

Jag hänger självklart på. Låter perfekt. Men ni måste ursäkta en vilsen själ, var ligger Nyhavn..?

• augusti -04

Restaurang Nyhavn ligger på Möllevångstorget, precis där Simrishamnsgatan börjar. Kolla Gula Sidorna! Det är en stor pub med jättestor uteservering i solen! :)

• Aima

Jag kan ju inte just denna dag-min möhippa kommer ju bli då!!!
    Jag röstar för den 9:de eller den 16:de maj...Någon??

• Alexia

Jag kan lika bra den 8:e som den 9:e!

• augusti -04

Jag också! :)
    Vet du redan när din möhippa kommer att vara!?!?

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?