• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • Aima

Mattas-det brukar inte vara problem att hitta varandra av någon märklig anledning.Vi kan ju gärna ha något kännetecken men vad?? Någon som har något förslag?
    svenskpige- visst, vi kan gärna byta till gränden.Där är ju supermysigt men kanske inget ställe bara för en fika utan då blir det lite mer...Kanske har jag fel för mig?

• Mattas

Bara jag som kommer virra bort mig halvvägs till gränden? Var ligger det?
    Alla kan ha en keps på sig?

• Aima

Mattas-Gränden ligger inte långt från Elysé.Vid stadt o S:t markus vinkällare..... Den lilla smala gatan som går mellan Hansa Compagniet och Gustav.
    Med nu då? Nu måste du veta...

Keps...hmmm-det är ju inte riktigt min stil men jag kan ju ha en i handen."Gills" det??

• snuzan

Hej alla glada!!!
    Jag hade hellre sett att det blev den 12:e... Har presis opererat mitt öga så jag måste ta det lugnt ett tag. Gränden....det är ju inte direkt ett fika ställe...och inget "lugnt" ställe heller. Visst är det mysigt och så....
    Det där med att känna igen varandra... Sist när vi skulle träffas på möllan var jag lite fundersam över det. Tycker också man kan ha ngt som är igenkännande. En keps är kanske till att ta i;););) Men ngt kännetecken hade varit bra...:)

• Mattas

Nu vet jag var gränden ligger. På en liten sidgata ja. Där har jag varit. Keps är inte min grej heller, tänkte också ha min i handen.

• Darling1

Hej alla!! Jag är åxå en tjej som e bosatt i Malmö! Hade jättegärna hängt med er på en BT-träff... Men den 5 juni ska min sambo å jag förlova oss och sen är jag iväg hela sommaren och jobbar på Öland.. men om det blir träff i höst vill jag gärna hänga med!

• snuzan

Här är ju dött så det förslår på denna sidan nuförtiden....:) Hur går det för er????

• HEH

Jag vill oxå jättegärna hänga på! Söndagen den 13:e kanske?! (kan inte den 12:e...)

/Helena

• snuzan

Vet inte om det blev ngn träff den 5:e.... Som sagt så verkar det vara stiltje här inne:):):)

• Mattas

Jag undrar också om det dök upp några den 5:e, själv visste jag inte tid eller något. Hur går det för alla?

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?