• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • snuzan

Helgerna passar klart bäst eftersom jag jobbar...Kommer med ett annat förslag, annars får ni träffas och sen dela med er här Den 24 eller 25:e?????

• Soon to be

Jag med!

Vá kul!

Var när och hur? Föreslår en lunch någonstans där det inte är alltför mycket folk så att vi kan bre ut oss och våra bröllops-planer? Något förslag?

• snuzan

Sist det var träff (där vi kom 2 st:)) var vi på möllan (Nyhamn) Man kan ju boka ett bord, så är man garanterad gott om plats;)

• Heleneli

det finns ett jättemysigt café inne i stan som heter fika moroten. där ha de jättegoda mackor om nån är sugen på sånt!

• snuzan

Var i stan ligger moroten???

• Heleneli

det ligger på en tvärgata till Södra förstadsgatan. Efter Bolagret från Triangeln sett... vet ni vart jag menar?

• Bina

Fiket ligger på Kärleksgatan. Står ni med ryggen mot Victoriateatern ser ni ner i Kärleksgatan (till Davidhallstorg).

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?