• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • snuzan

Är lite trög...E det förbi Stippes???;)

• Soon to be

Snuzan:
    Det beror vilket håll du kommer ifrån!
    Om du kommer från Triangeln så är det efter Stippes. Från triangeln håll gågatan mot Gustav Adolfs torg. Vid Victoria teatern ta vänster in på Kärleksgatan. Sedan ska det ligga där på den gatan. Tror att det är på höger sida...

• snuzan

Efter Stippes var det ja Jag hittar säkert

• Soon to be

Så den 24/7 på Café Moroten är bestämt.

När kan ni arbetsflitiga vara på plats?

• snuzan

Det är lördag så mig passar vilken tid som

• Soon to be

Bra koll jag har på veckodagarna . Snacka om att man tagit semester!!!

Vad sägs om 13.00?

• snuzan

Tycker jag låter som en bra tid:) Fler som är med på den???

• Soon to be

Härligt!

Ni känner igen mig på att jag har en vit pärm i handen (den heliga bröllopspärmen )

Oj vad kul detta ska bli. Nu får ni inte hoppa av tjejjer! Så får jag stå där ensam och känna mig dum!

• snuzan

Jag kommer. Mig känner man igen på min spidelmannenväska

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?