• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • snuzan

Jag jobbar hela sommaren...den 14/7 till kl:17.... Ett annat förslag från mig då
    den 18/7....

• Soon to be

Vilket som passar mig!

Efter 17.00 den 14:de, eller 18/7.

Bara vi träffas är jag glad

• Heleneli

inte den 18/7... förlovar mig då!

• Soon to be

Ja, vad kul då kan ju vi vara vittnen

Nej, skojar ju naturligtvis!

Men vad sägs om 14:e då. Kan du då Tias Hea?

• Soon to be

Snuzan:

Kan du på kvällstid den 14:de?

I så fall är det jag, Tias Hea och du än så länge.

Är det inte fler som vill hänga på?

• snuzan

Får nog hoppa det denna gången då... Börjar jobba 6:15 den 15:e och lite tid vill man vara med sambon och sonen:)

• Soon to be

Absolut inte...det går vi inte med på! Klart att du ska vara med! Då byter vi dag helt enkelt Nytt förslag från er vill jag ha. Jag kan ju när som helst som sagt.

• snuzan

Va' snällt ... Den 17:e eller 18:e...????

• Heleneli

hm.... kan ingen av de dagarna, min syster kommer vara på besök den 17:e och den 18:e har jag annat för mig...
    Snuzan, är det alltid helger som passar bäst för dig? Jag kan de flesta vardagarna och egentligen de flesta helgerna med bortsett från just denna!
    Om vi tar det efter den 18:e så har ju jag fått min ring och kan skryta om den... ;)

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?