• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • Aima

Hallå tjejer!
    Tyvärr fick jag förhinder i sista sekund att komma idag men hoppas att nu hade det trevligt.Skriv gärna o berätta.

• snuzan

:) Det var fler än du Aima som fick förhinder.... När klockan var kvart över tre stod jag och LottaLis vid kiosken... Så det var lite synd!!! Nu hade vi det jättetrevligt fast vi bara var två.... Det roligaste av allt tyckte jag var att LottaLis och jag är gamla klasskamrater som gått hela grundskolan tillsammans... Kul var det att se bilder och höra planer... Trist att ni andra inte var där

• whitecat

Hej alla! Är en tjej som också bor i Malmö... Min sambo har inte friat än men det har diskuterats en hel del om det här hemma! Jag skulle tycka att det är jätte kul om en sådan som jag också fick följa med på ngn BT träff - känner att det skulle behövas att ventileras! =) Kan vi kanske inte titta på ngn annan dag??
    /Helena

• augusti -04

Hej!
    Tänkte bara säga att jag inte kom för att jag är nere i en "planeringssvacka" och hade inte spridit alltför mycket bröllopsglädje för tillfället... :)

Men till nästa gång, när många frågetecken blivit utropstecken, vill jag gärna komma! :)

• snuzan

Hade tyckt det var kul med en BT träff till.... Men ska ärligt säga att jag är lite skeptisk nu.... Av 6-7 pers kom två... Men visst, jag hänger gärna på en gång till och hoppas på bättre tur;)

• Aima

jag har aldrig svikit en BT-träff innan o det känndes väldigt "lumpet" att göra det denna gången.Allta hellst då jag hörde att ni bara var 2!!! Väldigt dålig stil tycker jag.
    Jag kommer gärna om det fixas en ny träff-om jag är välkommen trots att jag blivit gift vid det laget tror jag...

• snuzan

Men Aima, du blev väl hippad den 8/5.??? Att folk avviker kan man ju ta, men det kändes så snopet att vi var 2 av 7... Är det ngn som har förslag på datum för en träff???

• Aima

Snuzan-ja,jag blev hippad den 8:de men träffen var ju den 9:de

I början på juni-innan alla åkt på semester kanske?

• snuzan

Låter ok för mig. Bara vi tar det en helg, för jag jobbar, jobbar, jobbar;)

• snuzan

Aima....Jo men man kan förstå hur du kanske mådde den 9:e ;);););)

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?