• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • Alexia

Fru Kirta, kan inte du också hänga med då? Den 9:e...

• snuzan

Den 9:e låter ok i mina öron...Kl 15:00 på Nyhavn.... (Nyhavn ligger på hörnan i huset bakom gautköket på Möllevångstorget)
    Hur vet man vilka vi är??? Kanske en dum fråga, men jag har aldrig varit på en BT träff så jag vet inte ;)

• Alexia

Jag har inte heller varit på någon. Hmmm... Alla har på sig röda mössor! *asg*

Men skämt åsido... Hur gör vi?

Förresten, kan inte alla ha med sig foto på sin blivande, klänning osv, kul o se!

• snuzan

Röda mössor....det måste bli tomteluvor då :).... Men på ngt sätt måste man ju få en susning om att det är BT folk...eller är jag helt fel på det Det där med foto på sin blivande och på klänningar mm låter kul...

• Mattas

Den 9:e låter utmärkt.

Jag måste ju säga att jag också ha undrat hur fasiken man ska veta. Men står där en massa tjejer och ser allmänt förvirrade ut så är det kanske ni.
    Jag vill gärna också se klänningar. Tyvärr så vet jag inte hur jag kommer se ut än eftersom det är så långt fram i tiden.

• Alexia

Mattas, du kan ju titta på våra foto/bilder o få inspiration från dom!

Jag tror också att vi hittar varann, men kan man inte typ reservera bord på Nyhavn, och ta det i ett namn som alla vet, så kan man säga att man tillhör typ "Fru Nilssons sällskap" *fniss*

• Aima

Vad kul att ni verkar vilja den 9:de som jag också kan
    En kompis till mig har "läckt" så därför vet jag att möhippn blir på lördagen-om hon inte försöker lura mig....
    Jag hittar nog till Nyhavn-eller om vi skulle träffas vid kiosken på torget o sen gå till nyhavn tillhopa?
    Det brukar inte vara problem att hitta varandra-så många förvirrade personer på ett torg hittar nog varandra eller vad säger ni??

• Aima

Sammanfattning...
    Hur många kommer nu den 9/5 kl 15:00??
    Ska vi träffas på nyhavn eller vid kiosken o gå dit tillhopa sen?

Vad tycker ni?

• Alexia

kiosken i mitten?
    Jag kommer!

• snuzan

Kiosken låter som en deal... Kl 15:00...
    Aima, Alexia, Snuzan... Fortsätt fylla på listan så vet vi snart hur många vi blir:)

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?