• Mattas

Ensam i stora Malmö, eller..?

Här är jag, en glad och sprallig tjej från Malmö, som precis blivit friad till! Är väldigt intresserad av att träffa andra glada och spralliga Malmö-töser (pågar också om ni är intresserade) och prata bröllop och annat mellan himmel och jord med.
    Tycker det här med BT-träffar verkar väldigt roliga, men har tyvärr aldrig varit på någon själv. Skulle vara roligt att prata med andra om bröllop och dyl, då man själv är ganska nervös och särkerligen skulle beöva stöd och tips. Hoppas det finns fler i samma situation som söker någon att prata med, hoppas självfallet att man kommer prata om andra saker med.

Fler från Malmö, eller är jag ensam om denna idé?

Kramar från mig

• Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?
  • snuzan

Aima, Alexia, Snuzan, Zandra...

• Aima

Hallå??
    Är det verkligen inte fler som är intresserade??

• snuzan

Håller med föregående talare ;) Visst måste det väl finnas fler???? Men det är ju ngr dagar kvar tills vi ska träffas, så än kan fler dyka upp :)

• HoneyBunny

Låter kul med en träff. Den 9:e kan jag också vad jag vet nu iallafall. Misstänker att jag blir hippad den 8:e., men jag vet inte. Fast till kl 15 bör jag ha repat mig. Som kännetecken kan vi ha varsin mapp i handen där vi har samlat vårt bröllopsmaterial i. Bara ett förslag, liksom...

• snuzan

Aima, Alexia, Snuzan, Zandra, HoneyBunny... det artar sig... det där med en mapp i handen låter som ett bra kännetecken. Men jag är rädd för att min mapp kommer att vara tom:) Har inga bilder att visa upp....Men det räcker att alla andra har mappar så känner ju jag igen er:):):):)

• Alexia

Det låter bra! Min kommer inte heller vara så full, ska inte ha så stort bröllop...
    Det ska bli kul o träffas!

• Aima

Min mapp består av en pärm med mest text så jag tror inte den är så intresannt för någon att titta i iheller men visst kan jag ta med den-om jag kommer ihåg.
    Kommer nog att vara lite "efter" denna dagen...
    Kul att du HoneyBunny ska bli hippad på samma dag som jag.
    När ska du gifta dig?

• LoTTaLis

Tjenis!

Lotta heter jag är 30år och ska gifta mig 24/7... Jag hade tyckt det var kul att joina er den 9/5.. Kul att träffa andra "brudar"..Kompisarna som är singlar börjar bli en aning trött på en
    Kl. 15.00 vid kiosken på möllan..?

Svar på tråden Ensam i stora Malmö, eller..?