Antal partners?
Undrar bara hur många partners ni haft och vad som anses "lagom" Har träffat en flicka som har en hel del i bagaget så därav min undran.
Undrar bara hur många partners ni haft och vad som anses "lagom" Har träffat en flicka som har en hel del i bagaget så därav min undran.
Jag tycker inte det spelar nan roll alls hur manga partnern har i bagaget bara man funkar bra ihop. Lev i nuet och tank inte sa mycket pa vad som har varit!
Whack - jag ar ledsen att ingen forstar din ironi, tycker du ar ratt skon men du maste nog borja anvanda gubbar sa alla forstar :)
Usch, har haft alltför många, något som min man inte gillar. Men det går inte att göra något åt nu, de flesta ångrar jag dock.
Jag undrar om kvinnan som trådstartaren träffat verkligen är rätt för honom? Ordvalet är en smula nedvärderande tycker jag och tycker därför att det är tveksamt om Du respekterar henne som en jämlike?
Jag har haft runt 30 partners, några längre och flera (de flesta) kortare relationer/ons. Jag kommer ur ett långt förhållande som var relativt fritt för min del och har ganska nyligen träffat min m2b. Min m2b har haft 60-80 (tappade räkningen) och han var ganska så rädd för att berätta det eftersom det mottagits illa tidigare. Men jag blev faktiskt upphetsad av det...tycker att det är rätt läckert med en karl som har haft ett liv innan mig, faktiskt. OCH att han till slut valt MIG. Det gör mig lite mallig...
Jag kan tillägga att antalet sexparners inte är avhängigt personligheten i nuläget, kanske då när det begav sig men det kvittar väl...människor förändras!
Svar till Lilly Y
Tror du att din kille nöjer sig med bara dig i fortsättningen?
Ja men herregud, jag måste bara svara.
Bara för att en man haft många partners betyder det inte att han alltid kommer att vilja ha nya, eller hur?
Han har väl till slut hittat den rätte efter att ha lekt rommen av sig, fniss.
Om han hade dessa partners för ett par år sedan så är det väl historia idag tycker jag.
Brullan
Svart ill Marianne A
Ja det tror jag. Han var trogen den senaste flickvännen och blev, vad jag förstått, ganska illa behandlad av henne.
Som sagt; att någon haft många partners innan behöver inte betyda att det ska fortsätta så. Det händer saker i livet som gör att man ändrar inställning, att man förändras...det gäller ju alla plan, gör det inte?
Jag tror att min kille nöjer sig med mig -annars skulle han inte gifta sig med mig. Något han själv säger. Han är otroligt mycket för tvåsamhet, mer än jag, och det är jag glad för, men skulle det bli så att någon av oss skulle trampa snett så ska väl det gå att reda ut efteråt..? Jag känner mig otroligt trygg i relationen faktiskt, och det gör han med.
Det var när jag fick reda på att min fd flickvän hade haft över 300 partner som fick jag en annan bild av henne.. men det är jag..
Förmodligen är jag mer känsligare än flera av er här inne.
Haddock, var går gränsen då? 300 är för mycket, men vad är gränsen för att det blir för många? 5? 10? 20? 30? 50? 100? 150? 200?
Petra