Antal partners?
Undrar bara hur många partners ni haft och vad som anses "lagom" Har träffat en flicka som har en hel del i bagaget så därav min undran.
Undrar bara hur många partners ni haft och vad som anses "lagom" Har träffat en flicka som har en hel del i bagaget så därav min undran.
Javisst, jag har haft 300, men det är ok, för jag är ju tjej!
EL!
Du är för härlig.
Jag har "bara" haft 3, har faktiskt varit ganska sparsam med vem jag delat med mig åt....
Detta inte pga religion eller så, utan bara för att jag inte varit förälskad så många gånger, vilket varit ett kriterium för mig!
Jag har haft 14 killar. Hur nöjd som helst med det!!
10 stycken har jag haft. Och hoppas det inte blir fler, för jag e så vansinnigt kär i den tionde.. Det enda jag kan säga att det finns vissa jag ångrar. Fick ett mindre (nåja) frispel efter att varit sambo i 8 år..och han var min förste. Efter det kände jag mig..."tvungen" att prova runt..Vet inte vad som flög i mig, men jag ångrar det idag. Även om det inte fört med sig vare sig graviditet eller sjukdom (tack o lov) så känns vissa onödiga...Jaja..gjort e gjort!
MacGyver
Det är svårt att skriva ironisk. Mitt inlägg var naturligtvis också ironiskt.
tio st...här...är inte såååå nöjd med det :(
Whack, det är liksom det som smilsisarna är till för.
Det blir lite enklare med ironi då
Whack
Så med din ironi försöker du säga att du förstod det ologiska?
Jag har "bara" varit med min nuvarande sambo/fästman. Det blev så eftersom vi träffades när vi var rätt unga men om sanningen ska fram hade jag gärna haft nån mer i mitt bagage.