Antal partners?
Undrar bara hur många partners ni haft och vad som anses "lagom" Har träffat en flicka som har en hel del i bagaget så därav min undran.
Undrar bara hur många partners ni haft och vad som anses "lagom" Har träffat en flicka som har en hel del i bagaget så därav min undran.
Jag har haft 12 st, blandat one night stands och kortare förhållanden + ett 2-årigt förhållande. Detta under en period på 12 år. Min sambo har haft drygt lika många och det känns bra.
En kompis till mig hade ingenting alls i bagaget, hon var oskuld ganska länge. När hon äntligen blev tillsammans med en kille så var han jätteorolig att hon skulle bli nyfiken på andra eftersom hon inte testat någon annan innan och inte hade något att jämföra med. Så det behöver ju inte vara en nackdel att ha lite i bagaget.
Ok då, för maken vet ändå.
Jag har haft 12 st för en räknas inte eftersom han ja jag vill inte gå in på det.
Men förlorade inte oskulden förrän jag var 19. Under en period lekte jag av mig eller vad jag kan säga. Det har varit några one nigths stand, blandade med seriösare förhållande. Var av o tillsammans med en kille som inte gjorde mig gott. Det var efter honom jag lekte av mig.
Men sedan hösten 99 kan jag stolt säga att jag bara har haft en partner och det tänker jag fortsätta med. Min man.
Jag är 31.
Har haft 12, men det är helt ok eftersom jag är kille.
Har varit i förhållande med tjejer som haft en massa killar tidigare och varit i förhållande med tjejer som endast haft en före mig. Det är i alla fall inget som har spelat någon roll i våra förhållanden. Tycker kanske att det är lättast när man är på samma "våglängd" när det gäller sex. Lika erfarna alltså. Kanske.
"Har haft 12, men det är helt ok eftersom jag är kille."
Kul kommentar från Whack...
Whack - Och det är inte ok om man är tjej? Men herregud, människa.
Hela den här tråden verkar för övrigt lite suspekt. Den som inte förstår att det är känslorna, och inte sexet, som spelar någon roll, har nog missat en hel del vad det gäller insikt.
Ja, Guldlock.
Han gör skäl för sitt namn.
Whack
Nej Whack, det är inte ok. Hade du varit en RIKTIG karl så hade du kn*llat åtminstone 10 till...
MacGyver
Du skrämmer mig....
Å, hjälp, jag får ångest! Har ju oxå varit med 12 st, men jag är ju tjej, så det går väl inte för sig... Vilken synd jag har levt i!!! *L*
Whack
Och du mig, om du inte kan se det ologiska i ditt resonnemang.
Sedan hjälper det i och för sig inte, om det är så att du inte hänger med på ironi...