• Nicke_25

Antal partners?

Undrar bara hur många partners ni haft och vad som anses "lagom" Har träffat en flicka som har en hel del i bagaget så därav min undran.

• Svar på tråden Antal partners?
  • Whack

Förstår vad du syftar på. Den biten var inte ironi.
    Vad jag menade var inte att man hade haft lika många partners utan att man har liknande erfarenheter alltså. Blev lite oklart med "samma våglängd".

Ironi är inte lika kul om man måste förklara det med små gubbar å sånt, men det kanske behövs ibland.

• kira03

hejsvejs!
    7 stycken har det blivit.. hoppas att det är den siste för jag är jättekär!!

• Meddelande borttaget
  • Erica27

Mmm...jag har inte riktigt räknat på det där. Men 20 killar och 10 tjejer kanske.

• Dharma

HJÄLP! Menar du att man måste vara lättflirtad om man har många i bagaget. Jag har nog ca 40 i bagaget (är 29 år) och har valt ut varenda en alldeles själv. Ingen har kommit och pekat på mig och sagt att dig skulle jag vilja ha.

Jag har Mer eller mindra noga bestämt ut själva vilka jag vill ha och det kan väl din tjej också ha gjort?! Nu har hon valt dig!

Både jag och min kille har en del i bagaget och skulle inte vilja nånting annat. Vi har valt varandra nu och vi har mycket att jämföra med - vet alltså vad vi vill ha: varandra!

• brullan

jag har inte så mycket i bagaget vilket jag skulle velat ha (ibland). Min blivandes har desto mer men detta är inget som vi talar om, vad han och jag gjort innan vi träffades är rätt oviktigt. Viktigast är att det är vi nu. Om hon har varit med många så är det inget som ändå går att göra ogjort så???

• Karamella

Whack....fy tusan vad jag är trött på dina inlägg. Du verkar vara en obstinat bebis. Runt 19 ??? Fullständigt oerfaren med en massa konstiga idéer (enligt mig alltså) Nu är det ju såhär att vi alla är olika och har olika åsikter. Jag måste alltså därför få häva ur mig hur TRÖTT jag blir på dig. bla bla bla. Jättetrist att jag inte kunde hålla mig från att skriva detta , men vi är nog ett antal blivande brudar (vilket detta forum är till för eller??? + brudgummar men du verkar ju inte ha den turen...) som tröttnat på dina...jaa vad ska man kalla det egentligen??? Fantasier?

• Bonadea

Det kan finnas fördelar också med att ha varit med om en del. Jag skulle inte vilja ha en kille som bara varit med mig tex. Däremot kanske man börjar undra lite om det är VÄLDIGT många som partnern varit med. Skulle nog bli lite skeptisk.... Men det handlar ju mkt om hur gammal man är också, om man varit singel stora delar av livet så hinner man ju med mer så att säga...

• Santa Fe

Tycker det är totalt ointressant hur många partners man själv haft eller hur många ens partner haft.

Däremot tycker jag det är rätt viktigt att man är på samma våglängd 6uellt, alltså att man har liknande syn på 6, värderingar och liknande erfarenheter. T.ex. om jag är av åsikten att 6 hör ihop med kärlek och att man har 6 om man är kär medan hans alla 6uella erfarenheter kommer från one night stands. Då hade vi inte varit på samma våglängd och det hade kunnat vara ett problem.

Svar på tråden Antal partners?