• Limba

Bröllop 2014?

2014 BRUDAR!

Här kan ni bomba med bilder på klänningar, men även gärna ringar, inspiration m.m!

En plats att dela med sig av allt virrvarr i huvudet,
    kika på andras val och hjälpas åt med råd och tips längst med vägen till den stora dagen!!

Vi slår på stort sommaren 2014, och det vore jättekul att se hur andra tänker och önskar!

BILD-BOMBA gärna!

{#emotions_dlg.flower} 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-09 14:01
    Detta är alltså tänkt som en sidotråd till Brudar 2014, fast med bilder!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-05 12:58
    ~ VI GIFTER OSS 2014! ~

25 januari ~ PoS på Värmdö, Stockholm

25 januari ~ Josefin o Micke i Sollentuna, Stockholm

11 februari ~ MH2014 i Västerås

3 Maj~ Jeanettejohansson i Hästveda, utanför Hässleholm

24 Maj ~ xMariax, Eskilstuna

31 Maj ~ Mrs Lindahl 2014 i Hästveda

6 juni ~ Power of Love i Karlstad

7 juni ~ Csve i Jönköping

7 juni ~ Larssonmaria86 i Glostorp, utanför Malmö

7 juni~ Sandrajavisst, Nyköping

28 juni ~ Ebbaa i Karlstad

28 juni ~ Sandra01 i Stockholm

5 juli ~ HubbaBubba i Stockholm

26 juli ~ Kakbakaren i Österbotten, Finland

2 augusti ~ Sandra Elisabet i Göteborgsområdet

16 augusti ~ Schmock i Göteborg

Augusti ~ Limba någonstans i Sverige

Augusti ~ A ring on my finger i Helsingborgsområdet

18 oktober ~ Ponduss i Västerås

6 december ~ Winterwonderland i Göteborg
  • Svar på tråden Bröllop 2014?
  • Limba

Älskar denna caketopper!

Har tyvärr glömt bort var jag hittade skorna, men vill ha liknande iaf.

• Limba

Ingen som vill visa sina tankar?

Nehepp. Då fortsätter jag iaf

Kollar på ringar, satt 20-30.000 för dom.
    *sjukt mkt pengar, men som älskling sa, det är ju iaf en typ av investeringHjärta*
    Är helt kär i dessa 3  Solig  Skulle vilja ha nåt liknande med 3 ringar och i platina. LOVELOVE!

denna är också väldigt fin, men vill ju ha 3 så det funkar nog inte. Men jäklar va fin!

• MH2014

Ja men dåså :) Jag sitter alltid med ipaden, och då kan man ju inte ladda upp nå bilder, jätte tråkigt :( Varför vill du just ha tre ringar? Nå speciell tanke? Nyfiken :) Kika på DaniDos, UNDERBARA ringar!!

• Limba

Åh va trist. Hoppas dom fixar det snart, verkar vara många som har problem från paddan! 

Alltså vi har inte förlovat oss för att båda har varit det förut. (det va halvoseriösa förlovningar när vi va yngre, men ändå.) Låter som att vi e gamla hahaha, han e 25 och jag 30 Tungan ute
    Känns därför lite larvigt att förlova oss så vi skiter i det och gifter oss direkt. Solig

Har ingen ring, så om det blir som vi tänkt nu så får jag 3 när vi gifter oss, 1 vigselring, 1 morgongåva och en "förlovningsring" som får symbolisera vårat tvärtom-bröllop Tungan ute Plus att det är så jäkla snyggt med 3!

Åh ja juste, deras ringar är otroligt vackra! 
    Tack för den påminnelsen, ska surfa bröllop och ringar heela dagen! Hjärta

• MH2014

Oki, men det är ju en jätte fin/rolig tanke! :) tycker det finns så många snygga ringar och kombinationer, så man kan sukta ihjäl!! När vi förlovade oss så bestämde jag/vi oss för att jag bara ville ha en stor, ordentlig diamantring,,så la allt krut på en :) Älskar den lika mycket idag som då,, vi tog en ursprungsmodell från DaniDos och så fick dem designa om den efter mitt önskemål! Och till den kan man inte kombinera,,(,eller jo kan man väl men då är det kluriga specialdesignat) Hur stort bröllop och upplägg vill ni ha? Här tänkte vi slå på stort och ha allt tipptopp med en touch av oss,,men har nu svängt om till ett mindre, men fortf lika underbart hoppas och tror vi! Känns så för oss iallafall :)

• Limba

Åh låter ju spännande, lägg upp biiiild! nyfiken nu! logga in på datan Tungan ute

Tänkte eventuellt sommar 2013 först, men det är för mycket imellan som är viktigare. Renovering  Solig mm.
    Så det lutar åt 2 augusti -14

Vi kör också all in! Kommer bli kanske 90 pers...... Jösses. Det är min sambo som vill ha ett stort bröllop! Han e skitkul, är lika envis och galen som mig så det kommer bli många vilda disskutioner hahaha love it!

Upplägget är oklart, han vill inte planera/prata så mycket om detaljer för att det är så lång tid kvar. 

Men är överens om att det blir i kyrkan (trots att vi båda är ickereligösa)
    Satsar på ringarna.
    Middag och fest på gården, om det går!
    Alla ska få komma. Kusinbarn och hela tjocka släkterna!
    Maten är viktig. Tar från restaurang,catering.
    Inget krimskrams, hemmagjort pyssel. Kan va fint, men vill inte ha sånt. 
    Odlar egna blommor, hoppas det går att använda som dekorationer {#emotions_dlg.flower}
    Blombåge ska en kompis tillverka.
    Har köpt lite smågrejjer redan, typ tyll och placeringskortsklockor mm.

Min impulsköpta kinaklänning kommer med DHL imorn!  
    galet spännande, hittade den på ebay en natt, och klickade hem den för 800:-! Har inga höga förväntningar, men är såklart nyfiiiiken!

• Limba

MH2014,
    Hur ser erat upplägg ut?? Hur många blir ni? Var i världen gifter ni er? Budget?
    Ursäkta allt babbel men allt med bröllop är sååå roligt!

• MH2014

Vilken vacker klänning!! Hoppas den är det in real life med,,800:- är ju ett kap!!! Wow! Du får berätta imorgon :) Va rolig du är,,kan försöka hinna imorgon.. Med två små kottar så är ipaden lättast till hands ;) en länk iaf på ursprungsringen: www.google.se/search&hl=sv&tbo=d&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AXbtUNS_AeOH4gTjiICgBg&ved=0CAYQ_AUoAQ&biw=1024&bih=672#biv=i|3;d|wbCCoPqoUCHomM: Mycket beror nu på lokal, har de två sista mötena på lördag. Då har vi besökt sex stycken :) Vi ska gå på känslan för lokalen, vad vi väljer i både datum och upplägg! Så på lördag hoppas jag att allt släpper :) Fast det lutar åt mingelbröllop till 90% båda våra upplägg är hundra procent vi, så det är bara att prioritera!! Vad vi hittills vet att vi inte vill ha en fest, och att vi bara kommer plocka ut och bjuda dem vi verkligen vill,,så hos oss blir inte hela släkterna och alla bekanta bjudna, vi vill dela det med med dem vi verkligen känner för :) Vi har varit inne på stort förut men ingen av oss vill egentligen stå i centrum,,eller jo bland dem man verkligen känner, men inte för släkten som man bara träffar vid vissa högtider...ja du förstår säkert hur jag menar, fast det sluddras :)

Svar på tråden Bröllop 2014?