Brudklänningar och skor 2013
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Tänkte vi kunde samla både inspirations bilder och bilder på våra egna klänningar och skor till den stora dagen. Då jag skriver från min iPad nu kan Janne lägga upp några bilder men ska försöka då upp lite imorgon :)
Jag inte Janne lägga upp bilder
Nä..det är lite irriterande att man inte kan det ifrån Paddan...och att allt man skriver har en tendens att klumpa ihop sig till ett enda stycke..
Haha precis vi får skriva och klaga så de kommer en app så vi kan ladda upp bilder och så de blir bättre när vi skriver :)
...och Autocorrect kan reta en halvt till vansinne
Har tyvärr varken skor eller klänning att visa upp än..men båda är på G. Klänningen håller jag på att sy om (en jag köpte på Tradera) och skorna jag just nu har siktat in mig på har jag inte heller...också på Tradera. Men auktionen går ut om några dagar..så då får vi se om jag har några skor att visa upp
Då håller jag mina tummar för dig :) så får du återkomma :) och ja autocorrect är inget kul alls :)
Min klänning ser ut så här just nu....
Menar storlek 36 och 38.... Lite morgontrött tror jag