• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • emelieparstam

Imorron ska jag till ett ställe och prata om min bukett och pris så. Har bokat ett möte för dem ville det.

Ska bli spännade och se vad dem säger, men jag vet att de ska gå i vitt och vara rosor och hortenisa. men hur formen ska vara de vet jag inte.

Transport från vigsel kommer vi får av min blivande svärfars vän i en impal 59 =)

• stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-03-10 10:17:23 följande:
    Imorron ska jag till ett ställe och prata om min bukett och pris så. Har bokat ett möte för dem ville det.

Ska bli spännade och se vad dem säger, men jag vet att de ska gå i vitt och vara rosor och hortenisa. men hur formen ska vara de vet jag inte.

Transport från vigsel kommer vi får av min blivande svärfars vän i en impal 59 =)

Vad spännande. Du får återkoppla hur det gick hos floristen. =)

Cool bil ni ska ha. Perfekt att ni känner någon som har en lite roligare bil. Då får manju en post där man kan spara in lite pengar på.

• Eriksson2013

Vi ska åka cab :) jag tycker det är intressant att höra hur ni andra planerar och vilka framsteg ni gör :) jag vet på ett ungefär hur jag vill ha min bukett...

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-03-10 10:41:20 följande:

Vad spännande. Du får återkoppla hur det gick hos floristen. =)

Cool bil ni ska ha. Perfekt att ni känner någon som har en lite roligare bil. Då får manju en post där man kan spara in lite pengar på.

absolut återkommer jag imorron om hur de blir ;)

Ja skönt när man kan spara in pengar, sparar in på ganska mycket känns det ;)
    Eftersom jag är Frisör själv och min tärna är make up artist :P
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-03-10 18:44:58 följande:
    absolut återkommer jag imorron om hur de blir ;)

Ja skönt när man kan spara in pengar, sparar in på ganska mycket känns det ;)
    Eftersom jag är Frisör själv och min tärna är make up artist :P

Perfekt! Skrattande

Vi sparar inte in direkt på nästan ingen post. Det finns ingen som vi känner som är i de branscher som hör till ett bröllop. Men det får gå ändå. ^^

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-03-10 19:03:15 följande:

Perfekt! Skrattande

Vi sparar inte in direkt på nästan ingen post. Det finns ingen som vi känner som är i de branscher som hör till ett bröllop. Men det får gå ändå. ^^

Ja ibland är de tråkigt när man inte kan spara in på något =( men det får gå ändå som du säger.

Har du valt frisör?
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-03-10 19:13:51 följande:
    Ja ibland är de tråkigt när man inte kan spara in på något =( men det får gå ändå som du säger.

Har du valt frisör?
    Det blir nog Björn Axen trotts allt. Dock så hade de innte schemalagt för september än, men de skulle återkomma i mitten av denna måad. Jag ska kolla läget med dem på måndag för då ska jag klippa mig där. Tänkte ta två flugor i en smäll så att säga. ^^ 
  • emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-03-10 19:22:23 följande:
    Det blir nog Björn Axen trotts allt. Dock så hade de innte schemalagt för september än, men de skulle återkomma i mitten av denna måad. Jag ska kolla läget med dem på måndag för då ska jag klippa mig där. Tänkte ta två flugor i en smäll så att säga. ^^ 
    ok =) Vad bra att du ska klippa dig och sen kan du säkert prata med dem om bröllopet då ;) fråga lite vad frisören tycker du ska ha och så och vad du passar i =)
  • emelieparstam

Nu har jag varit och pratat med en florist på ett ställe här i jönköping. kändes inte så bra, så de blir inte det...  så nu letar jag vidare. blir nog första stället jag varit på.

Tur de är en bit kvar iaf.

• PimPim83
    emelieparstam skrev 2013-03-11 11:49:27 följande:
    Nu har jag varit och pratat med en florist på ett ställe här i jönköping. kändes inte så bra, så de blir inte det...  så nu letar jag vidare. blir nog första stället jag varit på.

Tur de är en bit kvar iaf.
    Vad var det som gjorde att det inte kändes så bra? Tur att det finns alternativ och att det är ett tag kvar till september. Flört
Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!