• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • kitkät

Och tack för era tips om att frisörsalonger kan ta emot en innan öppningstid. Då känner jag mig lite lugnare nu. Jag ska kolla upp det! :) 

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-02-25 12:15:47 följande:

ÅÅÅÅÅ, herre gud vilken fin låt!!!!!!

Jag blir alldeles tårögd och liksom pirrig i hela kroppen när man lysnar på den.

Ni har verkligen gjort ett helt fantastiskt val av låt. Den är perfekt!

Tack så mycket Stormhelen.

Kantorn blev också helt tårögd när hon hörde den =) Så glad att hon som ska sjunga kan göra den =) Vi ska sänka den lite. men älskar texten.
  • emelieparstam
    kitkät skrev 2013-02-25 12:22:12 följande:
    Och tack för era tips om att frisörsalonger kan ta emot en innan öppningstid. Då känner jag mig lite lugnare nu. Jag ska kolla upp det! :) 
    Oftas gör man uppsättningarna på morgonen för de inte ska bli stressig både för frisören och bruden. Lycka till!
  • SofiaMagdalena

Stormhelen: Ta hårkammen, den kommer bli så fin till klänningen. Den känns också mer elegant och klassisk vilket jag vet att du gillar :)

• Fröken Fräken
    stormhelen skrev 2013-02-25 11:59:09 följande:

Oj oj oj, tjejer.

Nu har jag fått ett litet problem på halsen, och behöver er hjälp.

Det är så att jag för säkert 5 månader sedan hittade en hår kam som jag förälskade mig i, men tvekade att köpa den. När jag till sist bestämde mig för att köpa den så hade den slunkit mig ur händerna då den var såld.
    MEN, idag när jag loggade in på den internetsidan (etsy) så såg jag att "min" kam fanns till salu. Så jag slog till direkt och köpte den. Jag vill ju inte göra samma misstag två gånger.
    Sagt och gjort jag köpte den.

Men jag har ju redan köpt ett hårsmycke ( 3 stycken hårnålar som har en form som en snöflinga) tidigare (jag köpte dem istället för hårkammen).

Så nu vet jag inte vilken jag vill ha på bröllopet. Hjälp!
    Vilken ska jag ha???
    Jag blev helt snurrig nu!

Som tur är så passar båda både till örhängerna och armbandet jag ska ha, så det behöver inte köpas nytt bara för att jag har köpt ett nytt hårsmycke.

Jag slänger med en bild på hur hårkammen ser ut... och så slänger jag med bilden på hårnålarna jag redan har.

Hårkammen:

Hårnålarna:

Jag tycker absolut hårkammen! Snöflingor i september känns lite för vintrigt. Och dessutom är det större wow-faktor i kammen. Riktigt läcker! Har du fler blå inslag i temat som matchar?
  • PimPim83
    emelieparstam skrev 2013-02-25 12:04:42 följande:
    Viskar ömt mitt namn men sanna Nielsen. Den är egentligen en vinter låt men jag tycker den är så fin och vi träffades på vintern och blev tillsammans i Mars =)
    Jag var tvungen att lyssna på den låten nu. Jättefin! Glad

Vi kommer troligtvis ha "Du är aldrig ensam" med Mauro Scocco
  • stormhelen
    SofiaMagdalena skrev 2013-02-25 19:14:43 följande:
    Stormhelen: Ta hårkammen, den kommer bli så fin till klänningen. Den känns också mer elegant och klassisk vilket jag vet att du gillar :)

oooo, ja den är såååå fin, ochdu har rätt jag gillar det där lite eleganta. =P Hehe

Fröken Fräken skrev 2013-02-25 19:21:57 följande:
    Jag tycker absolut hårkammen! Snöflingor i september känns lite för vintrigt. Och dessutom är det större wow-faktor i kammen. Riktigt läcker! Har du fler blå inslag i temat som matchar?
    Det, blir nog hårkammen tror jag. Det var den jag ville ha  från början. Snöflingorna köpte jag istället för hårkammen. Det var min första instinkt, och det brukar ju vara den rätta. ^^

Nej, vi har inga andra blå inslag då vårt färgtema är vitt, rosa och champagne. Men jag tänkte att det blå i kammen kan ju vara "något blått."

Du vet det där att bruden ska ha "något nytt, något  gamalt, något blått, något lånat."

• emelieparstam
    PimPim83 skrev 2013-02-25 19:36:30 följande:
    Jag var tvungen att lyssna på den låten nu. Jättefin! Glad

Vi kommer troligtvis ha "Du är aldrig ensam" med Mauro Scocco
    Tack så mycket =) Jag tycker väldigt mycket om den låten.
  • Fröken Fräken
    stormhelen skrev 2013-02-25 19:52:55 följande:

oooo, ja den är såååå fin, ochdu har rätt jag gillar det där lite eleganta. =P Hehe

Fröken Fräken skrev 2013-02-25 19:21:57 följande:
    Det, blir nog hårkammen tror jag. Det var den jag ville ha  från början. Snöflingorna köpte jag istället för hårkammen. Det var min första instinkt, och det brukar ju vara den rätta. ^^

Nej, vi har inga andra blå inslag då vårt färgtema är vitt, rosa och champagne. Men jag tänkte att det blå i kammen kan ju vara "något blått."

Du vet det där att bruden ska ha "något nytt, något  gamalt, något blått, något lånat."

Såklart! Smart. Den kommer att bli glam-fab! Det verkar vara en enhällig jury här i tråden.
  • MiaMiniMe

Jag röstar på hårkammen! Ingen tvekan! :)

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!