Therese89 skrev 2013-02-27 07:16:40 följande:
Tack!
En jättedum fråga, men för en som aldrig har varit intresserad av brudklänningar förrän nu så är jag lite nyfiken; brukar klänningarna i butikerna vara provklänningar och så sys en helt ny klänning upp i min storlek (som det är på TLC:s "Say yes to the dress") eller beror detta på butik till butik? :)
Och din klänning är jättefin! Såg den i "Visa DIN brudklänning" tråden, och det är en liknande jag kan tänka mig (Om det då passar på min kroppsform). Jag gillar verkligen spetsen på den!
Angående ringen/ringarna blev det en liten felskrivning när jag skrev på mobilen; vi har redan varsin förlovningsring, det är vigselring till mig vi ska leta efter :)
Tack så mycket! Vad roligt att du minns den, det var ju ett tag sedan som jag la upp den. 
Det var inte alls en dum fråga. Jag undrade över samma sak innan jag hade gått iväg och provat klänningar. Ja, det brukar vara så att de som är i butiken är provexemmplar.
Det kan vara därför som det är bra att vara ute i god tid då dett kan ta mellan 2 - 6 månader att sy upp klänninen som man vill ha. Min klänning kommer att ta ca 4 månader att sy upp.
Haha, jaha så kan det bli ibland. ^^
Vad är det för ring du har nu? OCH vad för typ av vigselring är det som du vill ha?