kitkät skrev 2013-02-24 22:30:26 följande:
Nä, man vill ju gärna inte chansa på bröllopsdagen. Det enda sättet att veta säkert är ju egentligen genom att få provuppsättning, men jag läste här i tråden att man inte kan få det hos Björn Axén. Men samtidigt så är dom ju populära, så dom borde vara duktiga.
Jag tror att jag ska sminka mig på Makeup Store, ska nog ringa dit imorgon och boka dit, så får jakten på frisör fortsätta tills jag hittar någon som känns rätt. Det finns en frisör som jag har hört gott om, som kan komma hem till en på bröllopsdagen, men han tar 2800 kr för bruduppsättning. Är det ett OK pris?
Vad gäller brudklänning så vill jag absolut inte ha en axelbandslös. Jag vill ha en v-ringad klänning fram och djup urringning i ryggen. Detta är några av mina inspirationsbilder:

Har du köpt brudklänning ännu? Om jag inte minns fel så tror jag att du har lagt upp en bild på din klänning i en annan tråd?
Jätte vackra klänningar du har som inspiration. Jätte snyggt med djup rygg.
Ja, jag tycker att det låter som ett helt okey pris för att frisören ska komma hem till dig.
Vad skönt att göra sig i ordning hemma. =)
Jag kommer antagligen att gör mig i ordning hos frisören. Då är jag mer på rätt plats då vi ska ha bröllopet inne i stan.
Ja, jag har köpt min klänning (la upp den i tråden visa din klänning för ett tag sedan), den skulle bli klar någon gång i mars eller april. =D
Men den får nog hänga kvar hos dem på bröllopsbutiken ett tag.... eller så tar jag hem den. Vet inte om jag kommer att kunna ha den kvar där. Haha 
kitkät skrev 2013-02-24 22:35:37 följande:
Jag ser att ni delar med er av era inspirationsbilder för brudbuketten, så jag passar på att dela med mig av mina också :) Kan tillägga att färgtemat för vårt bröllop är aprikos/brun/vit.
Ursäkta att det är så stora bilder...

Jätte fina insperationsbilder du har på blommorna. Väldigt fina färger!
Jag tycker absolut inte det gör något att bilderna är stora, det är bara bra tycker jag. Då ser man ju dem ordentligt! =D