• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen

Oj oj oj, tjejer.

Nu har jag fått ett litet problem på halsen, och behöver er hjälp.

Det är så att jag för säkert 5 månader sedan hittade en hår kam som jag förälskade mig i, men tvekade att köpa den. När jag till sist bestämde mig för att köpa den så hade den slunkit mig ur händerna då den var såld.
    MEN, idag när jag loggade in på den internetsidan (etsy) så såg jag att "min" kam fanns till salu. Så jag slog till direkt och köpte den. Jag vill ju inte göra samma misstag två gånger.
    Sagt och gjort jag köpte den.

Men jag har ju redan köpt ett hårsmycke ( 3 stycken hårnålar som har en form som en snöflinga) tidigare (jag köpte dem istället för hårkammen).

Så nu vet jag inte vilken jag vill ha på bröllopet. Hjälp!
    Vilken ska jag ha???
    Jag blev helt snurrig nu!

Som tur är så passar båda både till örhängerna och armbandet jag ska ha, så det behöver inte köpas nytt bara för att jag har köpt ett nytt hårsmycke.

Jag slänger med en bild på hur hårkammen ser ut... och så slänger jag med bilden på hårnålarna jag redan har.

Hårkammen:

Hårnålarna:

• emelieparstam

usch vad svårt de är och sitta och lyssna på en text och skriva samtidigt ner den. texten till vår låt vi ska ha i kyrkan finns inte och kantorn har "plankat" ut  noter till oss =)  Inte lätt när man väljer en låt som släpptes i december ;)

• stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-02-25 12:00:26 följande:
    usch vad svårt de är och sitta och lyssna på en text och skriva samtidigt ner den. texten till vår låt vi ska ha i kyrkan finns inte och kantorn har "plankat" ut  noter till oss =)  Inte lätt när man väljer en låt som släpptes i december ;)
    Vilken låt är det? *nyfiken*
  • emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-02-25 12:02:03 följande:
    Vilken låt är det? *nyfiken*
    Viskar ömt mitt namn men sanna Nielsen. Den är egentligen en vinter låt men jag tycker den är så fin och vi träffades på vintern och blev tillsammans i Mars =)

Sen ska vi ha kärleksvisan med Sara dawn finer
  • stormhelen
    emelieparstam skrev 2013-02-25 12:04:42 följande:
    Viskar ömt mitt namn men sanna Nielsen. Den är egentligen en vinter låt men jag tycker den är så fin och vi träffades på vintern och blev tillsammans i Mars =)

Sen ska vi ha kärleksvisan med Sara dawn finer

Kärleksvisan är en riktig klassiker till bröllop och en JÄTTE fin låt.

Den andra får jag allt ta och lyssna på för jag tror att jag inte riktigt vet vilken låt det är.

Vi har inte bestämt något sådant än.... Men det måste man ju fixa någon gång. =)

• emelieparstam
    stormhelen skrev 2013-02-25 12:07:30 följande:

Kärleksvisan är en riktig klassiker till bröllop och en JÄTTE fin låt.

Den andra får jag allt ta och lyssna på för jag tror att jag inte riktigt vet vilken låt det är.

Vi har inte bestämt något sådant än.... Men det måste man ju fixa någon gång. =)

Hon som ska sjunga ville veta ganska tidigt för hon skulle träna =) Du får lyssna och sen kan du säga vad du tycker ;)

Jag röstar helt klart på hårsmycket med kammen.
  • stormhelen
    PimPim83 skrev 2013-02-25 12:03:36 följande:
    stormhelen: Jag röstar på hårkammen. Den är helt fantastisk! Glad

Ja, den är super fin. Förälskade mig i den första gången ag såg den. =)

Men samtidigt så vill jag ju ha hårnålarna.

...Men hånålarna skulle man ju kunna använda någon annan gång. Men hårkammen passar ju utmärkt till bröllop. Nog för att man kan använda den också vid ett senare tillfälle men kanske inte lika ofta som hårkammen...

Någon mer som har en åsikt så får ni jätte gärna tala om det för jag vet inte vilket ben jag ska stå på. Obestämd

• stormhelen

ÅÅÅÅÅ, herre gud vilken fin låt!!!!!!

Jag blir alldeles tårögd och liksom pirrig i hela kroppen när man lysnar på den.

Ni har verkligen gjort ett helt fantastiskt val av låt. Den är perfekt!

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!