• LILLSYRRAN

September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!

Checkade runt lite men hittade ingen tråd för oss som gifter oss september 2013.

Då startar vi en här som vi kan följas åt med våra bröllopsplaneringar.

Här kan ni lätta era hjärtan och äventyret kan börja.

• Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!
  • stormhelen
    FrökenMäkelä skrev 2013-03-03 22:53:13 följande:

WOW!!!!!!!

Alltså den klänningen är super fin! Och den sitter hur bra som helst på dig!

Jag gillar bling bling:et på klänningen, det är precis lagom mycket och är bra placerat. Det är så fint när det glittrar.

Det är något som jag saknar på min klänning (men det skulle inte passa på den, det skulle bli för mycket liksom).

Sedan så vet jag ju av bilderna på nätet att släpet är jätte fint också, man kan ju skymta det lite i bakgrunden.

Vilket kap du gjorde som hittade klänninen för halva priset och helt oanvänd! Riktigt nice! =D

Alltid trevligt när man hittar saker för ett bra pris. =)

• FrökenMäkelä
    stormhelen skrev 2013-03-03 23:02:04 följande:

WOW!!!!!!!

Alltså den klänningen är super fin! Och den sitter hur bra som helst på dig!

Jag gillar bling bling:et på klänningen, det är precis lagom mycket och är bra placerat. Det är så fint när det glittrar.

Det är något som jag saknar på min klänning (men det skulle inte passa på den, det skulle bli för mycket liksom).

Sedan så vet jag ju av bilderna på nätet att släpet är jätte fint också, man kan ju skymta det lite i bakgrunden.

Vilket kap du gjorde som hittade klänninen för halva priset och helt oanvänd! Riktigt nice! =D

Alltid trevligt när man hittar saker för ett bra pris. =)

Tack snälla för din kommentar det värmer hjärtat Solig
  • FrökenMäkelä
    emelieparstam skrev 2013-03-04 08:36:11 följande:
    Den är jätte fin, sitter jätte snyggt på dig :) 
    Tack snälla Solig
  • FrökenMäkelä

Så här ser den ut baktill. Nu ligger den inte ordentligt så ha överseende med det.

• stormhelen
    FrökenMäkelä skrev 2013-03-04 18:28:22 följande:
    Så här ser den ut baktill. Nu ligger den inte ordentligt så ha överseende med det.

Jätte fint.

Jag tycker om långa släp. Det är pampigt och hör till bröllop!

När har man annars en klänning med släp liksom?! Flört

• FrökenMäkelä

Var hos min husläkare på morgonen och jag fick "godkänt" att ta bort ett par leverfläckar och hud"pluppar" som jag kallar dem för. Ska bli så skönt att få ta bort dem innan bröllopet. Ska även få en remiss till hudkliniken i Lund med min acne jag dragits med i snart 10år och gjort två behandlingar som inte hjälpt mig. Hoppas bara jag hinner se resultat innan bröllopet.

• stormhelen
    FrökenMäkelä skrev 2013-03-05 10:49:58 följande:

Var hos min husläkare på morgonen och jag fick "godkänt" att ta bort ett par leverfläckar och hud"pluppar" som jag kallar dem för. Ska bli så skönt att få ta bort dem innan bröllopet. Ska även få en remiss till hudkliniken i Lund med min acne jag dragits med i snart 10år och gjort två behandlingar som inte hjälpt mig. Hoppas bara jag hinner se resultat innan bröllopet.

Jag tog bort en leverfläck på ryggen för typ 5 veckor sedan.

Det har läkt jätte fint och det är SÅÅÅÅÅÅ skönt att ha blivit av med den. Var hos hudläkaren för väldiga rodnader i ansiktet i samma veva, och det visade att jag hade rosacea, vilket jag fortfarande håller på att behandla. Har blivit mycket bättre men så fort jag missar att smörja in krämen i några dagar så kommer rodnande tillbaka. Så det är bara att fortsätta med krämen.

• FrökenMäkelä
    stormhelen skrev 2013-03-05 10:56:24 följande:

Jag tog bort en leverfläck på ryggen för typ 5 veckor sedan.

Det har läkt jätte fint och det är SÅÅÅÅÅÅ skönt att ha blivit av med den. Var hos hudläkaren för väldiga rodnader i ansiktet i samma veva, och det visade att jag hade rosacea, vilket jag fortfarande håller på att behandla. Har blivit mycket bättre men så fort jag missar att smörja in krämen i några dagar så kommer rodnande tillbaka. Så det är bara att fortsätta med krämen.

Visst är det skönt att bli av med leverfläckarna. 2 av 3 sitter på ryggen så de syns ju när man har bröllopsklänningen på sig så ska bli skönt och bli av med dem.

Inte kul med rosacea, har inte hört så mycket om det så vill du berätta får du gärna göra det. Tyvärr har jag som värst på ryggen och har nu fått både ärrbildningar och nya uppblossningar :(
  • Eriksson2013

Jag och min sambo gifter oss den 7 september i år och vi är i full gång med planering.. På lördag ska jag prova brudklänning och vi ska fixa lite tärnan också :) har tittat på de brudklänningarna ni lagt upp här och alla är ju supervackra, helt i min smak...

Hur långt har ni andra kommit med planering?

Svar på tråden September brudar 2013 Här följs vi åt i planeringen!