• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • storken

Sofic: Har väninna som gifte sig i den men fodrad. Måste ärligt säga att hon var den vackraste bruden jag sett ( inte bara klänningens förtjänst men den gjorde mkt;)) Fantastiskt val!!

• daniiel
    sofic skrev 2012-12-25 23:17:57 följande:
    Hej!
    Härligt att se alla klänningar. Här kommer min klänning Glad (Ej jag på bilden) Ska gifta oss till sommaren och längtar tills jag får dansa i den!!!

Som Chicita påpekat i inlägget ovan ditt och som jag skrivit i TS, så ska bilder i den här tråden vara på dig i din klänning. Det finns andra trådar där man kan visa upp övriga bilder på klänningar.
  • FruHassel

Här kommer min frasiga tylldröm från Lilly. Gifter mig i juli -13. Skall ha ett lite smala svart band i midjan och ta bort blommorna som är under min hand på höften.

• pamjofre
    FruHassel- jätte vacker klänning, gillade verkligen tyllen i kjolen. Får jag fråga var du har köpt den?
  • Chicita
    FruHassel skrev 2012-12-26 15:16:55 följande:

Här kommer min frasiga tylldröm från Lilly. Gifter mig i juli -13. Skall ha ett lite smala svart band i midjan och ta bort blommorna som är under min hand på höften.

Jättefin Glad
  • FruHassel
    pamjofre skrev 2012-12-26 15:33:22 följande:
    FruHassel- jätte vacker klänning, gillade verkligen tyllen i kjolen. Får jag fråga var du har köpt den?
    Den är köpt i Halland, Falkenberg ... älskar den!! Känns perfekt för ett riktigt somrigt bröllop! Skall ha en bukett med pioner i vitt och rosa till ... 
  • Chicita
    maxmamma skrev 2012-12-26 00:05:17 följande:
    Vet du... Det är precis det där jag vill se...
    Jag vill se riktiga, oretuchrerade människor i sina klänningar. Dubbelhakor, "volanger" eller vad det nu kan vara för något som gör att man inte är 100% nöjd.
    Och jag vill inte se det för att få något att skratta åt eller tycka att "ja jag är ju i alla fall snyggare än den där". Utan för att det som är vackert är det där som inte är helt perfekt.

Om vi alla var stöpta i samma form så skulle vi nog se rätt tråkiga ut. Det är variationerna som är vackert.
    Det som gör en brud vacker är lyckan som strålar om dom oavsett storlek. Leendet som liksom lyser inifrån och ut.
    Det är äkta skönhet, och det finns ingen som är så vacker som en brud på sin bröllopsdag.

Jag var storlek 48 på min dag, jag har dubbelhaka (har ju försökt ladda upp just dom bilderna dock Tungan ute.) och rynkor i massor...
    Du kan ju kolla på mina bilder och kanske känna att "vågar hon så vågar jag".
    Om du bara visste vilken självförtroendeboost jag har fått genom att våga lägga upp våra bilder här.
    Du vågar du också... Och du kommer må bra av det. Det kan jag nästan lova.
    Kram på dig Solig 
  • FruHassel
    maxmamma skrev 2012-12-26 00:05:17 följande:
    Sitter här o tittar på alla vackra klänningar o blivande brudar o brudar som blivit fru.

Sitter o gråter över att jag är så fet o ful o misslyckad människa.

Köpte mig en brudklänning som jag tyckte var så fin, o den var fin oxå o titta på när den kom hem, trodde jag oxå skulle bli fin, men jag blev inte fin.

jag trodde jag skulle bli fin så jag kunde lägga upp en bild här när vi gift oss men inser att vem fan vill se en fet ful maxmamma i brudklänning?

Förmodligen ingen som vill se ett så stor skämt som mig.

och eftersom man inte får lägga upp bild med modell så törs jag nog inte lägga upp nån bild sen, är så rädd att jag ska se ut som nått katten släpat in.

Visst ni får kalla mig martyr o vad som helst över detta inlägg men tyvärr är jag så misslyckad o ful som jag skrev, ingen jag kan göra nått åt...

kram o lycka till alla ni vackra blivande brudar o brudar som blivit fru redan..... 
    UPP MED KLÄNNINGEN!!! En brud är en brud och vacker som bara den oavsett figur ... Är du gift?! Ska du gifta dig?! Vad känns fel med klänningen? När är den stora dagen? KRAAAAAM

• BrideToBe 84
    Chicita skrev 2012-12-21 22:23:51 följande:
    Tack Glad
    Vi planerade nog 1,5 år ca. Eller egentligen bara 1 år. Sista halvåret var i princip allt klart. Bara lite småpyssel som skulle fixas Glad
    Vad skönt!! Ja, det bästa är att planera i tid så man hinner njuta lite mellan varven oxå. =)
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D