• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • CoG

Den ser du väldigt fin ut i!

:)

Kroatien2013 skrev 2012-12-16 14:03:55 följande:
    Denna klänning ska jag ha i sommar.

• BrideToBe 84

Det är farligt att kika runt på andra klänningar, speciellt när man redan har köpt sin egen. Vi var väldigt tidigt ute, vi köpte våran i början av oktober och vi gifter oss inte förrän juni. Ibland ångrar jag mig lite, jag skulle ha väntat, speciellt då jag har gått ner en del i vikt sen dess. Men samtidigt så älskar jag klänningen å den kommer säkert bli awesome när den är insydd o klar så här har ni min klänning =)

• CoG

Det blir nog säkert hur bra som helst med den klänning du köpt!

Jag tror att det är svårt att inte hitta fler som är fina även om man är supernöjd med den man köpt.

BrideToBe 84 skrev 2012-12-17 15:32:52 följande:
    Det är farligt att kika runt på andra klänningar, speciellt när man redan har köpt sin egen. Vi var väldigt tidigt ute, vi köpte våran i början av oktober och vi gifter oss inte förrän juni. Ibland ångrar jag mig lite, jag skulle ha väntat, speciellt då jag har gått ner en del i vikt sen dess. Men samtidigt så älskar jag klänningen å den kommer säkert bli awesome när den är insydd o klar så här har ni min klänning =)
  • Kaffegrus
    BrideToBe 84 skrev 2012-12-17 15:33:59 följande:

Bilden kom ju inte med!! ;)
    Klänningen var jättefin Men jag har samma problem som du, så jag förstår gott hur det är. Jag köpte också min klänning tidigt och får lite ångest varje gång jag ser en annan fin. Men jag tänker att jag skulle haft det även om jag hade en annan klänning och sett den jag har nu en annan plats. 

Tycker i alla fall din var vacker och romantisk, så det blir nog hur bra som helst  
  • Chicita

Den första man föll för är oftast den rätta.
    Om man börjar må dåligt av att titta på andra klänningar (alltså superstressad av det) så kanske man ska låta bli. Men annars kan det vara ett bra sätt att bekräfta att man nog har valt rätt ändå. Om man tänker tillbaka på vad man föll för på just den klänningen man valde och vilka saker man skulle vilja ändra på alla andra man tittar på (och inte tvärt om) så brukar det kunna stärka ens beslut Glad 

Du kommer att vara jättefin på din (er) dag BrideToBe 84 Glad

• BrideToBe 84
    CoG skrev 2012-12-17 16:03:51 följande:
    Ja det kommer bli kanon, det är jag övertygad om!! Fick bara lite ångest gällande klänningen men den är väldigt vacker så hade jag inte köpt den hade jag nog ångrat mig ;)
  • BrideToBe 84
    Kaffegrus skrev 2012-12-17 20:52:04 följande:
    Klänningen var jättefin Men jag har samma problem som du, så jag förstår gott hur det är. Jag köpte också min klänning tidigt och får lite ångest varje gång jag ser en annan fin. Men jag tänker att jag skulle haft det även om jag hade en annan klänning och sett den jag har nu en annan plats.

Tycker i alla fall din var vacker och romantisk, så det blir nog hur bra som helst

Vad skönt att man inte är ensam!!! ;)

Precis och jag tror att vi kommer bli jättefina i våra klänningar när våran dag kommer, annars hade vi ju aldrig köpt dom från början. =)

När ska ni gifta er??

• BrideToBe 84
    Chicita skrev 2012-12-17 21:24:43 följande:
    Den första man föll för är oftast den rätta.
    Om man börjar må dåligt av att titta på andra klänningar (alltså superstressad av det) så kanske man ska låta bli. Men annars kan det vara ett bra sätt att bekräfta att man nog har valt rätt ändå. Om man tänker tillbaka på vad man föll för på just den klänningen man valde och vilka saker man skulle vilja ändra på alla andra man tittar på (och inte tvärt om) så brukar det kunna stärka ens beslut Glad

Du kommer att vara jättefin på din (er) dag BrideToBe 84 Glad

Jo precis, denna klänningen kommer bli hur bra som helst. Tack ska du ha för de visa orden =)

När ska ni gifta er??

• Chicita
    BrideToBe 84 skrev 2012-12-18 19:08:31 följande:

Jo precis, denna klänningen kommer bli hur bra som helst. Tack ska du ha för de visa orden =)

När ska ni gifta er??

Jag är redan gift... Hänger kvar som en gammal "inventarie" här och försöker ge lika bra hjälp och råd tillbaka som jag fick när jag sökte hjälp här Flört
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D