• daniiel

Visa DIN brudklänning! :D

Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.

Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Nikkita

Så många underbara klänningar det har dykt upp i tråden! 

Ni är super fina allihop Skrattande 

• BrideToBe 84
    Chicita skrev 2012-12-18 21:15:38 följande:
    Jag är redan gift... Hänger kvar som en gammal "inventarie" här och försöker ge lika bra hjälp och råd tillbaka som jag fick när jag sökte hjälp här Flört
    Ååh GRATTIS får man ju säga, när gifte ni er?? Roligt att du vill hjälpa oss andra tills våran dag kommer =)
  • Chicita
    BrideToBe 84 skrev 2012-12-19 23:03:22 följande:
    Ååh GRATTIS får man ju säga, när gifte ni er?? Roligt att du vill hjälpa oss andra tills våran dag kommer =)
    Tack Solig
    September 2011 gifte vi oss. Om du klickar på "visa endast" under mitt nick här i tråden så får du fram min klänning. (på första sidan eller nåt)
  • EDE

Lite sent uppladdat, men här kommer kort från juni..

• stormhelen

Är helt salig! Idag har jag hittat min bröllopsklänning.

Längtar så mycket tills den kommer. Är helt kär i den. Hjärta

Här kommer även några bilder så att ni får se hur den ser ut.

• stormhelen

Glömde visst bilderna, hehe. Tungan ute

Men nu kommer de iaf.

Framifrån....

och så bakifrån....

• CoG

Superfin!!

Det verkar vara poppis med spets, men det är kanske inte så konstigt då det är så himla snyggt!

stormhelen skrev 2012-12-21 17:26:10 följande:
    Glömde visst bilderna, hehe. Tungan ute

Men nu kommer de iaf.

Framifrån....

och så bakifrån....

• stormhelen
    CoG skrev 2012-12-21 17:49:01 följande:
    Superfin!!

Det verkar vara poppis med spets, men det är kanske inte så konstigt då det är så himla snyggt!
    Tack. Solig

Känner mig verkligen så nöjd.

Haha, ja man har sett att det varit många som fallit för spetts klänningar, vilket är som du säger inte så konstigt då det är så in i bomens fint.

Men innan jag började prova klänningar var jag mer inne på en satängklänning. Men när jag provade denna klänning så var det bara så rätt. Glad

• BrideToBe 84
    stormhelen skrev 2012-12-21 17:26:10 följande:
    Glömde visst bilderna, hehe. Tungan ute

Men nu kommer de iaf.

Framifrån....

och så bakifrån....

Woooow vilket vackert släp!!! =)
  • BrideToBe 84
    Chicita skrev 2012-12-20 09:55:38 följande:
    Tack Solig
    September 2011 gifte vi oss. Om du klickar på "visa endast" under mitt nick här i tråden så får du fram min klänning. (på första sidan eller nåt)

Vilken fiiin klänning, kul med ett medeltida tema.. jättefina blommor hade du oxå!! =D

Hur länge planerade ni inför ert bröllop??

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D